jaap noord schreef:Hoe en waar trek je de zak donn aan op? Kan het niet laten, mooie woord speling.
Volgens het instructieboekje moet je de bodem van de zak omhoog en en naar voren duwen om het vergrendeld te krijgen.
Volgens mij gaat de Zak vanzelf omhoog rechts achterin. Links Gaat niet mee in mijn beleving.
Dat is weer iets anders...

Daar heb ik ook last van, dat de stof rechts minder lijkt te hangen dan de stof links.
Toch kun je de bodem van de zak echt nog een stuk meer naar boven duwen, ook rechts.
De zak zit achtertin, TS zegt dat hij de zak handmatig omhoog kan trekken en vergrendelen, net als de standaard caab. Mijn vraag is dan ; waaraan? Dan zullen er toch haken in zitten die automatisch gelost worden? Dat is vanaf de buitenkant te zien dan neem ik aan?! De standaard haken zijn gewoon 2 haken, meer niet. En SC is gewoon een type, geen generatie Saab. Dus ben benieuwd naar dat systeem.
Waaraan, daar ben ik ook benieuwd naar. Want ik kan niks vinden wanneer ik de kap in zo'n stand heb staan dat de afdekplaat niet meer de boel afdekt.
Alsof ik ergens een onderdeel mis of zo...
En zoals ik SC gebruik, gebruik ik het wel om aan te te geven dat het de laatste generatie 9-3 betreft; SS = Sport Sedan, SE - Sport Estate en SC = Sport Convertible/Sport Cabriolet.