Mijn Saab 900 NG Cabrio 1996, slaat soms tijdens het rijden af.De benzinemeter geeft dan ook aan dat er geen benzine meer in zit(meter helemaal beneden op 0) terwijl de tank nog half vol zit,ook het dakmechanisme werkt dan niet meer. De startmotor gaat gewoon rond, maar lijkt of er de startonderbreker dan op zit, volgens mij krijgt hij geen bezine. Na een tijdje schiet de benzinemeter weer op normaal en kan ik weer gewoon starten en loopt de Saab weer als een zonnetje.
Ik zat te denken aan probleem met de afstandbediening(heb nwe batterijen geplaatst),of massa?
Wie kan mij helpen?
motor slaat af tijdens rijden
-
Noordermeer
- Geregistreerd lid
Re: motor slaat af tijdens rijden
klinkt als verstopte stappenmotor
-
petertweemeter
- Geregistreerd lid
beste,
Ja ik heb een startonderbreker,
Normaal als ik hem niet binnen 5 seconden start moet ik alles opnieuw ontgrendelen.
De auto start wel maar na een poosje gereden te hebben slaat de benzinemeter naar het nulpunt en stopt hij ermee.
Ja ik heb een startonderbreker,
Normaal als ik hem niet binnen 5 seconden start moet ik alles opnieuw ontgrendelen.
De auto start wel maar na een poosje gereden te hebben slaat de benzinemeter naar het nulpunt en stopt hij ermee.
-
petertweemeter
- Geregistreerd lid
Vandaag weer startprobleem en ANWB laten komen, blijkt dat het origineel Saab alarm van slag is en de startonderbreker steeds geactiveerd wordt, hoe kan dit verholpen worden,tips zijn Welkom!!
Kan ik dit alarm makkelijk laten uitbouwen?
Peter
Kan ik dit alarm makkelijk laten uitbouwen?
Peter