Voorstellen en alle advies welkom

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Susan Lammers
Geregistreerd lid

Re: Voorstellen en alle advies welkom

Bericht door Susan Lammers » wo 04 mei, 2016 23:13

https://goo.gl/photos/ybhjvQvDQwxVkWZs7" onclick="window.open(this.href);return false;

Daar is ie dan! Specs werden gevraagd, ik doe een poging:
Het is een 9-3 cabrio, 1.8T vector, Hirschtuning in 2011 door Fase gedaan, 121.000 km op de teller, donkerblauw met grijs interieur. Cruisecontrol, parkeersensoren, stoelverwarming en alles wat je je maar kunt wensen.
Eind 2003 in Duitsland begonnen, in 2006 naar Nederland, 2e eigenaar, jarenlang onderhouden bij Fase Exclusief, onderhoudsboekje met stempels etc.
Goed in de lak, geen beschadigingen, interieur helemaal top (zelfs geen beschadigde instapwang), kap onbeschadigd en helemaal zwart.
Gekeurd bij Van der Sluijs, conclusie: prima auto.
Vrijwel nieuwe winterbanden op velg erbij, afneembare trekhaak met nieuwe kogel, windscherm en een beschermhoes voor de kap.
Bij Fase nog rondom nieuwe remblokken en schijven gekregen want die bleken bij de keuring aan vervanging toe, een beurt gehad, een nieuwe APK en professioneel gepoetst.
Vandaag opgehaald, een uur mee file gereden (zelfs dat is leuker zonder dak) en nu staat ie te glimmen op de oprit, met de hoes over de kap :).
En voor dat alles heb ik 8000 euro betaald.
Is dit ongeveer wat jullie willen weten?

En over die classic: ik heb een verleden in oldtimers, jarenlang Peugeot 404 en daarna een Volvo 240, maar ik rij wat teveel voor een oldtimer op dit moment. Wie weet, als ik ooit ruimte en geld heb voor een tweede auto :).

Plaats reactie