Cruise control 900 ng cabrio

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Cowilban
Geregistreerd lid

Cruise control 900 ng cabrio

Bericht door Cowilban » vr 01 jul, 2016 20:12

Is het mogelijk om een cruise control in te bouwen bij een 900 ng uit 1995? En zo ja, kun je dat eenvoudig zelf doen?
De centrale portiervergrendeling bedienen via de sleutel lukt niet, het lampje vd sleutel knipperd wel bij indrukken, wat kan de oorzaak zijn? De auto heeft wel heel lang stil gestaan. Gelukkig heeft de garage op eigen kosten de radiator, slangen die slecht waren en de koelvloeistoflekkage opgelost en hij lekt geen olie.
De kofferbak open maken lukt niet meer, de garage had de motor vervangen, soms werkte het niet, misschien zit de stekker in de deur niet helemaal goed?
Veel vragen hé :D hopelijk kunnen jullie mij helpen.

jaap noord
Geregistreerd lid

Re: Cruise control 900 ng cabrio

Bericht door jaap noord » vr 01 jul, 2016 23:40

Hé, Wilco,
Bij de 94 modellen, en sommige 95 modellen zit de voorbedrade kabel er niet in!! Kijk even bij de rechterveerpoot onder de motorkap, als je daar een stekker kunt vinden voor de CC unit. Zo niet moet je alle bedrading zelf aanleggen. En je hebt natuurlijk de CC unit, pedaalschakelaars,de stuurhendel nodig.
Succes.

decramy
Donateur
Donateur

Bericht door decramy » wo 13 jul, 2016 14:05

Ik kwam dit tegen: http://saabworkshop.com/index.php?page= ... ticle_id=7" onclick="window.open(this.href);return false;

En Elferink heeft er een complete set voor: http://www.elferink.nl/Saab/900/Cruise_ ... ails/12943" onclick="window.open(this.href);return false;

Cowilban
Geregistreerd lid

Bericht door Cowilban » wo 13 jul, 2016 18:37

De stekker zit er, zo'n platte rode, niet? Ik zag op marktplaats ook een cc setje, €75 compleet.

Dabutcha76
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Dabutcha76 » wo 13 jul, 2016 19:31

Ik heb net een cc in mijn '97 laten zetten door Tanisha, misschien haar ff PM'en.

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ReinO » wo 13 jul, 2016 21:12

Die te koop setjes gaan uit van een reeds bekabelde auto.

Plaats reactie