Trekhaak onder een cabrio
-
coppe218
- Donateur (3x)

Re: Trekhaak onder een cabrio
Ik ben wel van de kneuterige burgerlijkheid en ben dan ook van plan om een trekhaak onder mijn cabrio te schroeven om met caravan in de zomer een mooie rijomgeving op te zoeken. Esthetisch zal ik wel voor een afneembare trekhaak kiezen die ook alleen erop zit als er iets achter hangt.
Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
-
jansen
- Donateur (7x)

Hoe wil je dan met je Caabje en je speedboot samen mee op pad gaan?en dan vooral zo'n mooie Saab cabrio met trekhaak vind ik ook eigenlijk niet kunnen
-
Smaragd1
- Geregistreerd lid
Ok, maar dan zou je dus altijd met die speedboat achter je wagen zitten.... 
-
op
- Donateur (4x)

In mijn ogen is een auto zonder trekhaak waardeloos.
Zeker met een cabrio heb je zo'n ding gewoon nodig als je serieus spullen wil vervoeren
Zeker met een cabrio heb je zo'n ding gewoon nodig als je serieus spullen wil vervoeren
-
Rik Tuin
- Donateur (2x)

Helemaal mee eens! Je hebt er juist nog meer schik van dan zonder een trekhaak.op schreef:In mijn ogen is een auto zonder trekhaak waardeloos.
-
jor
- Geregistreerd lid
De Caab cabrio is mijn dagelijks vervoersmiddel en aangezien dat de auto wel mooi is maar niet echt practisch is wat betreft vervoer van spullen(behalve een tandenborstel)Moet ik aan de trekhaak.En dat opent veel mogelijkheden wat spullenvervoer betreft.
-
elfried
- Geregistreerd lid
onder mijn classic zit er al 25 j een trekhaak,wel afneembaar maar ie gaat er nooit af
wat ik allemaal al niet heb versleurd???oja ook van die luchtbalgen om de veren een beetje te sparen want er zit ook lpg in
de trekhaak staat hem helemaal niet slecht vind ik en met zijn 175 pk trekt hij alles vooruit.
dan weer een grote kar of een fietsenrek of zelfs een caravanneke maar dan wel voor een ander
nee hoor gewoon onmisbaar
wat ik allemaal al niet heb versleurd???oja ook van die luchtbalgen om de veren een beetje te sparen want er zit ook lpg in
de trekhaak staat hem helemaal niet slecht vind ik en met zijn 175 pk trekt hij alles vooruit.
dan weer een grote kar of een fietsenrek of zelfs een caravanneke maar dan wel voor een ander
nee hoor gewoon onmisbaar
-
rutgerreinier
- Donateur

Ik heb ook onder de caab een afneembare trekhaak, voor inderdaad...................de speedboot.
Althans aankomende zomer...
Althans aankomende zomer...
-
rdehaan
- Donateur (3x)

Ook ik heb een afneembare trekhaak onder de cabrio. Wel zo praktisch en amper zichtbaar.

-
Smaragd1
- Geregistreerd lid
Mooie auto! Vooral de kleur is prachtig!