Wasstraat

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
joop93
Geregistreerd lid

Wasstraat

Bericht door joop93 » za 05 nov, 2016 19:12

Kan ik met mijn 9-3 cabrio door de wasstraat ?
Kan ik ook gebruik maken van het wasprogramma welke was over de auto spuit? Kan dit i.v.m. de cabrio kap?
Joop

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Wasstraat

Bericht door johnb52 » za 05 nov, 2016 19:38

Welke 9-3?

Maar ik zou het zoiezo niet aanraden om door de krasstraat Te gaan. Liever met de hand.

PMLotgering
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door PMLotgering » za 05 nov, 2016 19:39

Ik heb het zowel gedaan met mijn 900ng cabrio en mijn 93ng cabrio van 2008. Was geen probleem. Je komt er wel direct achter of je kap mooi aansluit :-)

Mijn garage vertelde mij dat het wasprogramma met wax zorgde voor een extra beschermlaag.

Uiteraard is dit op eigen risico...:-)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Barten
Donateur (12x)
Donateur (12x)

Bericht door Barten » zo 06 nov, 2016 14:42

De ene wasstraat is de andere niet! Onze zwarte SC gaat meerdere keren per maand door de wasstraat. Dit is een wat "luxere" wasstraat met textielstroken en niet de variant met borstels, waar je veel krasjes van krijgt. Meestal neem ik alleen het basisprogramma, soms de meest complete met wax. Ik heb het idee dat de hoge drukspuiten bij het voorspoelen boven de softtop tijdelijk uitgezet worden. Uiteraard is dit allemaal op eigen risico, maar het gaat bij onze cabrio al bijna 3 jaar goed.

Edwins40
Geregistreerd lid

Bericht door Edwins40 » wo 23 nov, 2016 16:33

Na de winter ben ik met de 900ng door de wasstraat gereden. Gevraagd of ze de druk van het dak wilde verlagen. Ging opzich prima.

Heel fijn was het desondanks niet :wow: Kwam door de hogedrukspuiten die vanonder spuiten toch nog behoorlijk wat stroompjes water langs de ramen naar binnen. Maar goed dat regen van boven valt!

maccebeer
Geregistreerd lid

Bericht door maccebeer » zo 18 dec, 2016 19:47

Ik ga met mijn cabrio naar Nijmegen naar de wasstraat, daar hebben ze een cabrio programma waarbij de hogedruk spuit uitgaat als deze in de buurt van het dak komt. Perfect....http://www.carwashgreenandclean.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb geen aandelen!

Plaats reactie