9-3 cabrio ventilator rammeltje
-
Pammer
- Geregistreerd lid
9-3 cabrio ventilator rammeltje
Dag, ik heb sinds een aantal weken een constant rammeltje bij de airco-ventilator, is dat makkelijk te verhelpen?
-
jor
- Geregistreerd lid
Re: 9-3 cabrio ventilator rammeltje
Zijn er soms met de herfst blaadjes in gezogen?
-
werli
- Donateur (2x)

heey
was het allemaal maar zo makkelijk
je stelt een vraag over een rammeltje en we weten hier precies wat voor auto jij hebt
een sport sedan dan is jou ventilator bijna overleden
of je hebt een og en dan kan het je interieur ventilator zijn
aan bladeren denk ik niet of je moest geen interieur filter hebben (wat ook kan )
dus met iets meer duidelijkheid meer duidelijkere antwoorden
mvg werner
was het allemaal maar zo makkelijk
je stelt een vraag over een rammeltje en we weten hier precies wat voor auto jij hebt
een sport sedan dan is jou ventilator bijna overleden
of je hebt een og en dan kan het je interieur ventilator zijn
aan bladeren denk ik niet of je moest geen interieur filter hebben (wat ook kan )
dus met iets meer duidelijkheid meer duidelijkere antwoorden
mvg werner
-
jansen
- Donateur (7x)

Met een passende moker is dat rammeltje makkelijk te verhelpen. 
-
Pammer
- Geregistreerd lid
dag werner, zoals de aanhef al aangeeft: 9-3 cabrio [se 2002]. ik heb het vermoeden dat het de interieurventilator is, geen blaadje. het is een zeer goed onderhouden cabrio met maar 80.000 km achter de rug. mijn andere met 195.000km heeft dit nooit gehad, vandaar mijn vraag. Groet,
Peter
Peter
-
werli
- Donateur (2x)

heey
beste peter ikke ben een dommerik dat ik niet aan uw aanhef kon zien dat jij een og 9,3 hebt
maar nu dat geweten is zal het voor 90% het interieurventilatortje zijn
jou vorige met 195 dkm had misschien manuele airco en dan heeft die dat lawaai ding niet
mvg werner
beste peter ikke ben een dommerik dat ik niet aan uw aanhef kon zien dat jij een og 9,3 hebt
maar nu dat geweten is zal het voor 90% het interieurventilatortje zijn
jou vorige met 195 dkm had misschien manuele airco en dan heeft die dat lawaai ding niet
mvg werner
-
Rik Tuin
- Donateur (2x)

viewtopic.php?f=7&t=148237&hilit=ventilator" onclick="window.open(this.href);return false; en zo demonteer en reinig je dit ventilatortje.