Hallo, Sinds kort de trotse bezitter van een Ferrari rode 2009 Cabrio. Mijn toekomstige "oldtimer".
Nu heb ik een Bose 3284 versterker op de kop weten te tikken en wil deze in de plaats van de YS 3378 plaatsen.
Ofschoon het beide versterkers voor de 9-3 zijn, zijn de stekkers anders. Weet iemand waar ik stekkers voor de Bose 3284 kan kopen of is er een verloop tussen de stekkers voor de YS 3378 naar de Bose 3284 op de markt?
Groet, Paul
Vervanging YS 3378 door Bose 3284 Versterker
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Re: Vervanging YS 3378 door Bose 3284 Versterker
Je had je vraag beter in het juiste forum kunnen stellen: viewforum.php?f=18" onclick="window.open(this.href);return false;
Volgens mij is alle bedrading tussen de Bose en standaard geluidssystemen compleet anders, dus zeker niet plug en play.
Volgens mij is alle bedrading tussen de Bose en standaard geluidssystemen compleet anders, dus zeker niet plug en play.
-
Mrwhoopie
- Donateur (5x)

Re: Vervanging YS 3378 door Bose 3284 Versterker
Dit gaat idd niet lukken.
Ben er nog steeds niet uit of van 150 naar 300 wat gegaan kan worden plug and play...maar van premium naar Bose is al zeker niet eenvoudig.
Ben er nog steeds niet uit of van 150 naar 300 wat gegaan kan worden plug and play...maar van premium naar Bose is al zeker niet eenvoudig.