Wat vinden jullie

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
BergenB
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Wat vinden jullie

Bericht door BergenB » za 06 jan, 2018 20:52

Vandaag de Cabrio op de wielen gezet na de onderkant schoongemaakt te hebben en in de Dinitrol te hebben gezet. Velgen zijn vers ge-poedercoat maar nu ze er eenmaal onderzitten valt de kleur me toch ietwat tegen. Goed, de auto is nog smerig en bandjes moeten nog even van de banden zeep ontdaan worden maar wil toch graag even andere meningen horen, dus bij deze :)

Afbeelding

nastydrive
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Wat vinden jullie

Bericht door nastydrive » za 06 jan, 2018 20:55

Misschien handig om een fotootje te plaatsen :-P+

BergenB
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door BergenB » za 06 jan, 2018 20:58

nastydrive schreef:Misschien handig om een fotootje te plaatsen :-P+
Te haastig op de 'bevestig' knop :oops:

RonnieW
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door RonnieW » za 06 jan, 2018 22:12

Lelijk is het beslist niet, het wordt wel een beetje erg donker/zwart allemaal. Smaken verschillen nou eenmaal, persoonlijk vind ik de Aero velg vanaf bouwjaar 2006 een stuk dikker staan.

Afbeelding

Barten
Donateur (12x)
Donateur (12x)

Bericht door Barten » za 06 jan, 2018 22:23

Op zich een hele mooie velg. Zelf rij ik in de zomer op ALU65 (18") en in de winter op ALU50, ook onder een zwarte Aero. Ik heb de velgen in de originele aluminiumkleur en dat staat m.i. iets minder somber. Persoonlijk hou ik ook niet zo van zwarte velgen, maar dat is een kwestie van smaak.

V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door V6Aero » za 06 jan, 2018 23:12

Tja, kwestie van smaak :D

Ik vind het niet lelijk, al zou ik het zelf niet zo snel doen. Ik kan me ook voorstellen dat sommigen het wat somber vinden.

BergenB
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door BergenB » za 06 jan, 2018 23:15

Barten schreef:Op zich een hele mooie velg. Zelf rij ik in de zomer op ALU65 (18") en in de winter op ALU50, ook onder een zwarte Aero. Ik heb de velgen in de originele aluminiumkleur en dat staat m.i. iets minder somber. Persoonlijk hou ik ook niet zo van zwarte velgen, maar dat is een kwestie van smaak.
Velgen zijn niet zwart maar licht antraciet, toch vind ik ze inderdaad een beetje donker uitgevallen. Alu65 is zeker mijn favoriet, maar er moet wat te wensen blijven :)

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Orphy » zo 07 jan, 2018 0:19

Ik vind het hem goed staan, niks aan doen.

Mrwhoopie
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Mrwhoopie » zo 07 jan, 2018 14:00

Is het idd net niette donker,nuja..als je ze in de originele kleur hebt zijn ze na een paar Km's ook in deze kleur :lol: Maar je moet vooral doen wat je zelf mooi vind het is jouw koets :O:

Marius0404
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Marius0404 » zo 07 jan, 2018 22:23

nuja..als je ze in de originele kleur hebt zijn ze na een paar Km's ook in deze kleur :lol:
hihi, inderdaad, ik heb zulke velgen ook

Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Nick » zo 07 jan, 2018 23:13

antraciet op zwart ben ik niet zo'n fan van.

Of ik zou je cabrio wit wrappen, dan past het perfect 8)

PK1970
Geregistreerd lid

Bericht door PK1970 » ma 08 jan, 2018 1:26

Ik stond van de zomer voor dezelfde keus bij het renoveren van dezelfde velgen. Antraciet leek me erg mooi, uiteindelijk toch op advies van anderen voor de originele kleur gekozen en heb daar tot op heden geen spijt van. Vind antraciet zonder meer mooi, maar deel de mening van anderen dat het erg donker wordt maar het misstaat zeker niet. Maar veel belangrijker, volg je eigen mening en smaak.

BergenB
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door BergenB » ma 08 jan, 2018 10:09

Dank voor de reacties zover, ik denk dat ik het gewoon maar even af ga wachten hoe het er straks uit ziet met een zonnetje erop, denk dat dat al een hoop scheelt.

@Nick, wat betreft het wrappen, dat gaat hem niet worden want zwart blijft toch me favoriete kleur. Al moet ik zeggen dat ik gisteren bij ons in het dorp een spierwitte tegen kwam met een volledig zwart front en dat er toch ook heel dik uitzag, misschien iemand van het forum?

caspar
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door caspar » ma 08 jan, 2018 10:50

prima voor winterwielen. Voor zomervelgen zou ik inderdaad uitwijken naar alu65 18 inch.

raspaardje
Donateur
Donateur

Bericht door raspaardje » ma 08 jan, 2018 11:58

Antraciet op grijs of zwart vind ik niet een geweldige combi maar meer licht zal de velgen idd weer wat lichter doen lijken.
Zelf vind ik op mijn blauwe Caab de velgen het mooist met de kleur van een laagje remstof...:-)

Zoals hier een beetje op de voorwielen:
Afbeelding

Plaats reactie