'Nieuw' leer 900ng Cabrio gezocht

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Reuby
Geregistreerd lid

'Nieuw' leer 900ng Cabrio gezocht

Bericht door Reuby » wo 10 jan, 2018 18:51

Hoi allemaal,

sinds afgelopen zaterdag verlenen wij onderdak aan een zwarte 900ng cabrio (bj 1995) met beige leder interieur, hiep hiep hoera!
Het is in de basis een leuke auto, waaraan nog wel e.e.a. moet gebeuren.
De meest dringende zaken zijn reeds verholpen ("zweten" van olie bij het kleppendeksel, verticale speling in het stuur), dus nu kan de blik verlegd worden naar de grotere en minder dringende zaken.

Het lederen interieur heeft het zwaar te verduren gehad in de afgelopen tijd. Ik wil daarom graag de voorstoelen aanpakken.
Ik zie op MP 1 aanbieder die de juiste voorstoelen heeft, maar ook met behoorlijke gebruikssporen aan de bestuurdersstoel.
Voor de rest heb ik gekeken naar diverse aanbieders die hier in de diverse reparatie- en restauratietopics voorbijkomen.
Werkelijk NIEMAND schijnt de juiste stoelen te hebben staan.

Okay, de stoelen zijn op zich nog in behoorlijke staat, dus alleen een 'nieuwe' lederen aankleding behoort m.i. tot de mogelijkheden.
Ook hierop flink gezocht; zonder resultaat.
Mijn vraag is dus: wie weet een aanbieder van mooie en goede hoezen om de stoelen te voorzien van nette lederen aankleding, kleur beige?

Alvast dank!

jaap noord
Geregistreerd lid

Re: 'Nieuw' leer 900ng Cabrio gezocht

Bericht door jaap noord » wo 10 jan, 2018 22:01

Weet niet in welke regio jij zit, maar in Beilen (Drenthe) zit een goeie autostoffeerder.

busy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door busy » wo 10 jan, 2018 23:40

Lukkien in Apeldoorn heeft partij SAAB buffalo leer op voorraad.

Reuby
Geregistreerd lid

Bericht door Reuby » do 11 jan, 2018 11:11

jaap noord schreef:Weet niet in welke regio jij zit, maar in Beilen (Drenthe) zit een goeie autostoffeerder.
Ik zit redelijk centraal. Buiten dat is NL niet groot. Dank voor de tip Jaap!

Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk

Reuby
Geregistreerd lid

Bericht door Reuby » do 11 jan, 2018 11:12

busy schreef:Lukkien in Apeldoorn heeft partij SAAB buffalo leer op voorraad.
Die ga ik maar 's effe opsnorren. Dank voor je tip busy![THUMBS UP SIGN]

Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk

Janbosveld
Geregistreerd lid

Bericht door Janbosveld » do 11 jan, 2018 11:31

Ha die Ruben: trotse eigenaar van zo’n mooie cabrio! Je kunt ook in Apeldoorn je licht eens opsteken bij Sam, trouwens oud medewerker fa Lukkien, http://www.meneersam.nl/. Ik heb erg goede ervaringen met hem. Weliswaar niet met Saab. Erg secuur en wat voordeliger dan Lukkien is mijn ervaring. En misschien heeft: https://www.marktplaats.nl/z.html?query ... ption=true van Weelderen in Ewijk ook nog wel wat liggen?

Groeten uit Ruurlo...Jan

Reuby
Geregistreerd lid

Bericht door Reuby » do 11 jan, 2018 13:56

Ha Jan,

ik ga die Sam maar eens benaderen, dank je voor deze tip.
Lukkien heb ik vanochtend gegoogled en die heeft een paar "lastige" recencies gehad. Die parkeer ik dus maar even achteraan.

Plaats reactie