Hallo
Ik heb een Saab 900 Cabrio - SE 2.5I V6 Cabriolet bj 1994 en zoek iemand die er verstand van heeft en me kan vertellen wat hij waard is. Ik heb de auto zelf 10 jaar en zeer zuinig op geweest.
Het is een handgeschakelde uitvoering metallic groen. Hij heeft ongeveer 175000 km op de teller. Nieuwe distributie riem, V riem. Hij is in goede staat.
Graag hoor ik van jullie.
Groetjes Mireille
Kenner van een Saab 900 Cabrio - SE 2.5I V6 Cabriolet
-
BergenB
- Donateur (4x)

Re: Kenner van een Saab 900 Cabrio - SE 2.5I V6 Cabriolet
Moeilijk in te schatten zonder verdere info als onderhouds historie, origineel NL geleverd en foto's. Maar op Gaspedaal.nl variëren de prijzen tussen de €1550 en €9950!
-
V6Aero
- Donateur (4x)

Wat BergenB zegt.
Verder is mijn ervaring met oudere Saabs, dat ‘ie waard is wat de gek ervoor geeft. En dat kan in jouw geval - schat ik zo in - variëren tussen de €1.500,- en €8.000,-. Voor laatstgenoemde prijs moet het dan wel echt een origineel Nederlands pareltje zijn met een sluitende historie/NAP etc.
Dus.
Verder is mijn ervaring met oudere Saabs, dat ‘ie waard is wat de gek ervoor geeft. En dat kan in jouw geval - schat ik zo in - variëren tussen de €1.500,- en €8.000,-. Voor laatstgenoemde prijs moet het dan wel echt een origineel Nederlands pareltje zijn met een sluitende historie/NAP etc.
Dus.
-
Qabriolet
- Donateur (6x)

In aanvulling op de opmerkingen hierboven: is een minder populaire motor, zonder turbo en een storinggevoellig dak. Ik heb een aantal jaren in exact zo'n auto gereden, alleen dan met automaat. Heerlijke auto, zeker voor langere afstanden. Zeer onzuinig in en om de stad... Uitstekende motor, echter een dak om een punthoofd van te krijgen (een een lege portomonee...).
Waaom wil je weten wat deze waard is? Taxatie geeft het beste beeld.
Waaom wil je weten wat deze waard is? Taxatie geeft het beste beeld.