aangemeld: Saab Aero Cabrio

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
TheLounge
Geregistreerd lid

aangemeld: Saab Aero Cabrio

Bericht door TheLounge » zo 16 apr, 2017 17:47

Goedemiddag, ik heb sinds kort een Aero Cabrio uit 2004. De wagen rijdt heerlijk, maar na een uurtje zegt de navi dat er een schijf moet worden geplaatst (zit er gewoon in) of dat de tempertuur te hoog is om de navigatie te laten functioneren. erg onhandig is dit. ICM3 is het systeem. Zijn er leden die dit ook wel eens hebben gezien op hun navi-scherm? Groet Jos

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: aangemeld: Saab Aero Cabrio

Bericht door johnb52 » ma 17 apr, 2017 12:52

Hallo Jos.

Gefeliciteerd met je mooie Caab!

Volgens mij moet er een nieuwe navigatie unit in (waar ook je cd in gaat) schoonmaken zal weinig tot niets helpen.

Ook is er geen update meer verschenen sinds 2007, En is er ook geen update in t illegale circuit Te vinden.

Verstandiger is om een Tomtom te nemen. Goedkoper en actueler.

Tot slot een paar vraagjes van mijn kant:
Waar kom je vandaan en heb je ook foto's van je bolide?

TheLounge
Geregistreerd lid

Bericht door TheLounge » di 18 apr, 2017 22:51

Hi John, dank voor je bericht. Ik woon in Den Haag. Ik wil liever een oud navigatie-systeem en juist geen TomTom. Zal eerst proberen de cd er uit te krijgen. Tips? Ik ga proberen een foto te plaatsen.

hoppa3
Geregistreerd lid

Bericht door hoppa3 » wo 19 apr, 2017 10:00

hey josh

ik heb een parrot navi ingebouwd, met blauwtand... werkt ideaal,, kan zelfs met de kap open OOK telefoneren, is niet veel voor nodig om om te bouwen,( ik heb 2 linkerhanden).

TheLounge
Geregistreerd lid

Bericht door TheLounge » wo 19 apr, 2017 21:15

hi, kun je een foto sturen hoe dat er uitziet, het dashboard met jouw parrot navi. Jos

Maren
Geregistreerd lid

Bericht door Maren » wo 10 jan, 2018 7:49

Ik heb een parrot in mijn 2004 aero cabrio maar de microfoon werkt niet. Weet iemand waar de blue box ofwel de centrale unit van de parrot verstopt zou kunnen zitten? Achter de radio/acc/cd wisselaar?

jansen
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door jansen » ma 15 jan, 2018 23:17

Meestal achter rechterzijde zijbeplating onder dashbordkastje, daar zit ook de aansluiting als je telefoon voorbereiding hebt.

Maren
Geregistreerd lid

Bericht door Maren » ma 22 jan, 2018 15:08

Yes. Gevonden. En een nieuwe mic ingeplugd en bellen weer. Bedankt!

Plaats reactie