net terug uit normandie

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
jor
Geregistreerd lid

net terug uit normandie

Bericht door jor » ma 18 jun, 2018 16:27

Bij het amerikaanse ereveld geparkeerd en na wat omzwervingen weer de caab in.Starten lopen na 1seconde afslaan en nooit meer aan de praat te krijgen ;-|+ na overleg met Saab Rhenen op de tank gebonkt en jawel het werkte weer.Na 400 meter hetzelfde en nu kon ik bonken en kloppen maar niet meer lopen.
Via de gebelde politie kreeg ik een garage/autoberger aan de lijn en met mn steenkolen frans uitleg aan de chauffeur gegeven.Goed opgelet dat de aircoleiding niet als trekoog werd gebruikt en de car werd via het linker voorwiel de vrachtauto op gesleurd.Wij mee enna uitleg dat het om de brandstofpomp ging met een huurauto op pad.Een citroen c3.Mijn Caab is 18 jaar oud en stuurt ook naar wat toen normaal was :oops: Zo n C3 is zeer gevoelig vwbt de stuurbekrachtiging want als je moet niezen zit je zo ergens wat je niet wil.Idem met remmen.Rem je op de Caab gewoonte dan zit je tegen de voorruit en geef je gas dan verhuis je bijna naar de achterbank.En dat voor een diesel.Enfin na 2 dagen en een 1000 euro het Caabje weer de sporen gegeven en dit verhaal doe ik lekker thuis 8) .
By the way ,het is een pierburg pomp geworden.

Plaats reactie