hitte en gasveren

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
jor
Geregistreerd lid

hitte en gasveren

Bericht door jor » za 07 jul, 2018 13:07

Van de een op de andere dag hebben de motorkap gasveren het op gegeven .Nieuwe zijn in aantocht dat is geen punt maar ik vroeg mij af of het door de hedendaagse hitte kan komen.

Mrwhoopie
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: hitte en gasveren

Bericht door Mrwhoopie » za 07 jul, 2018 17:05

Ik dacht hetzelfde in de koude...maar ben niet tevreden van de nieuwe voor de motorkap :| de motorkap schiet als een malle open :roll:

Dabutcha76
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Dabutcha76 » za 07 jul, 2018 20:53

De gasveren van mijn kofferbak (900NG) zijn ook aan het muiten. Geen idee of het toeval is :)

jor
Geregistreerd lid

Bericht door jor » za 07 jul, 2018 23:48

De gasveren zijn 240 newton.Op een sloperij kocht ik 2 veren van een audi achterklep.Dat was teveel van het goede (620 newton)dus heb ik voor nood er maar een geplaatst maar het is wel oppassen want de klep wil behoorlijk omhoog.As maandag hoop ik de originele te plaatsen.Op de sloop was ik 10 euro kwijt voor 2 stuks.

delano.888
Geregistreerd lid

Bericht door delano.888 » zo 08 jul, 2018 1:05

jor schreef:
za 07 jul, 2018 23:48
De gasveren zijn 240 newton.Op een sloperij kocht ik 2 veren van een audi achterklep.Dat was teveel van het goede (620 newton)dus heb ik voor nood er maar een geplaatst maar het is wel oppassen want de klep wil behoorlijk omhoog.
Als je die allebei plaatst, gaat hij dan vanzelf omhoog als je het slot ontgrendeld? Zoja wil ik ze graag van je overkopen!

Plaats reactie