Sorry Werner,werli schreef: ↑ma 09 jul, 2018 20:54heey
ik heb er vandaag eens langs gereden helaas was de man niet aan het werk
mvg werner
Ik moest thuis administratie doen.
Mocht je terug willen komen dan heb ik koffie voor je.
Je kan me ook bellen als ik er niet ben, ik woon in de buurt. 0620641138