Beste Saab cabrio rijders,
Ik heb een vraag: weet iemand hoe het komt dat spontaan horizontale draadjes van de achterruitverwarming het laten afweten? Ik heb mijn cabrio aero 2004 vorig jaar juni gekocht. Toen functioneerde de achterruitverwarming volledig. Na een paar maanden was er een draad kapot, en na een tijdje de tweede. Het merkwaardige is dat die tweede het daarna weer deed en toen was er weer een andere stuk.
Er zit nooit iemand achterin noch vervoer ik grote zaken die tegen de achterruit aankomen. Ikzelf heb sterk het vermoeden dat het te maken heeft met het openen en sluiten van de kap die ik veelvuldig geopend heb, zeker afgelopen zomer. Zou het kunnen dat het van de zijkant komt dus bij de verticale aansluitstrips? En hoe kun je dat vaststellen. Is eventueel uberhaupt alleen de achterruit van een cabrio te vervangen?
Achterruitverwarming cabrio
-
jansen
- Donateur (7x)

Re: Achterruitverwarming cabrio
Achterruitjes zijn via skandix.de nog nieuw te verkrijgen en ze zitten met clips gemonteerd en zijn los te vervangen.
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Re: Achterruitverwarming cabrio
Die van mij is "ingenaaid" , kost iets meer moeite om te vervangen.
Volgens mij heeft forumer "Redi" hier een beschrijving van gemaakt in het cabrio sub forum.
Volgens mij heeft forumer "Redi" hier een beschrijving van gemaakt in het cabrio sub forum.