Alweer een soft top failure draadje?
Ja sorry. Ik heb het hele forum doorzocht maar ben nog niet zo bekend met de Cabrio en kom 'mijn' probleem niet tegen.
De cabrio heeft lang stil gestaan en nu lijkt het dak niet meer mee te willen werken, laatste keer dat de auto (met open dak) werd gebruikt was in de zomer dit jaar.
Vloeistof is bijgevuld, die stond flink onder minimum. Helaas bood dat geen oplossing.
Het dak ontgrendeld eigenlijk alleen, de achterruit (boog 5?) komt niet omhoog. Na het ontgrendelen een piep en de foutmelding.
Nogmaals proberen maakt geen verschil. Geen beweging en geen geluiden....
Is er iets wat ik nu als eerste moet controleren, heeft de hydrauliek een eigen zekering?
Alvast dank!
Soft Top failure 9-3 '98
-
jonasewp124
- Donateur (3x)

Re: Soft Top failure 9-3 '98
Soms moet je verschillende keren clr drukken om je dak terug in beweging te krijgen bij een lek.
Of dat was toch bij ons het geval
Of dat was toch bij ons het geval
-
Thijs67
- Donateur (4x)

Re: Soft Top failure 9-3 '98
Thnx!
Even een rondje gereden en nogmaals geprobeerd, en zowaar nu wel open. Met een tussentijdse foutmelding en op 'clr drukken', dat wel. Maar hij werkt.
Denk toch dat er ergens een microswitch niet goed zat in de opbergzak. Ben benieuwd of 'ie nu gewoon blijft werken...
Even een rondje gereden en nogmaals geprobeerd, en zowaar nu wel open. Met een tussentijdse foutmelding en op 'clr drukken', dat wel. Maar hij werkt.
Denk toch dat er ergens een microswitch niet goed zat in de opbergzak. Ben benieuwd of 'ie nu gewoon blijft werken...