Hallo,
ik ben sinds kort de trotse bezitter van een 9-3 aero V6 (280 pk) cabrio uit 2009, met een paar vragen over het volgende:
1. Audio/Telefoon
Helaas moet ik vast stellen, dat het geluid van de telefoon weergave (via Bluetooth) allerbelabberdst is. Ligt dit aan de speakers? Ik krijg de indruk dat alleen de speakers op het dashboard op de telefoon reageren? If so, is er een simpele upgrade voor dit probleem?
2. de grote ruit aan met name de bestuurders kant sluit slecht aan en zorgt bij een geopende kap voor nogal wat "geklapper". Zijn de ruiten eenvoudig - bij een Saab dealer - te verstellen en sluitend te maken?
Dank voor een antwoord
Ojeem
cabrio 2009 slechte telefoon weergave
-
Lavali
- Donateur

Re: cabrio 2009 slechte telefoon weergave
Probleem met Bluetooth heb ik ook gehad, en er werd mij aangeraden een Parrot kit te plaatsen.
Maar op het forum heeft Dion Hillebrink gereageerd, dat hij dit wel kon oplossen door een software update.
Hij heeft dit voor mij verholpen en ik kan gewoon handsfree bellen.
Denk dat de meeste hier op het forum Dion wel kennen, zeer geschikte gast, met veel kennis van Saab en met name tuning.
Best contact met hem opnemen op DionHPT
Maar op het forum heeft Dion Hillebrink gereageerd, dat hij dit wel kon oplossen door een software update.
Hij heeft dit voor mij verholpen en ik kan gewoon handsfree bellen.
Denk dat de meeste hier op het forum Dion wel kennen, zeer geschikte gast, met veel kennis van Saab en met name tuning.
Best contact met hem opnemen op DionHPT