zekering voor cabriokap ergens 900NG 1994 turbo cabrio
-
stevanom
- Donateur

zekering voor cabriokap ergens 900NG 1994 turbo cabrio
Zit er ergens een zekering voor de cabriokap? saab 900NG 2.0 turbo van 1995. Plots geen enkele reactie meer op het knopje
Waar zit die zekering dan?
-
beekemm
- Geregistreerd lid
Re: zekering voor cabriokap ergens 900NG 1994 turbo cabrio
onder de motorkap de grote zekeringen
-
stevanom
- Donateur

zitten die mee in de doos voor de chauffeur? Want daar vind ik ze niet 
-
beekemm
- Geregistreerd lid
onder de moterkap links rechts naast de remolie zit een kastje met zekeringen volgens schema grote zekering 60 amp enin de auto aan stuurkant links onder achter klepje zit zekering 11 15amp, maar zit de kofferbak goed dicht en hangt de tas goed vrij? geeft de sid iets? van een melding?
-
jschorni
- Geregistreerd lid
Hoor je helemaal niets? Of toch ergens een poging tot bewegen? Bij mij zat deze zomer de borgingsmotor onder de koffferklep vast. Losgemaakt gesmeerd en hij deed het weer twee maanden goed. Uiteindelijk gewisseld tegen een ruilmotor. Je kunt daar ook kijken of je stroom hebt als de schakelaar omgezet wordt. Via de kofferbak kun je er best makkelijk bij. De zak van het dak opvang gedeelte voorzichtig losmaken. Succes.
-
beekemm
- Geregistreerd lid
nou de stilte is weer oorverdovend, is het gelukt?????
-
stevanom
- Donateur

Het is een situatie geworden van "wonderbaarlijke" zelfherstelling... Nu afwachten of het ook wonderbaarlijk hersteld blijft. Jammer genoeg doet de kachelmotor niet aan dezelfde wonderbaarlijke genezing... Kan ik weer op zoek grrrr