Opberghoes voor windscherm 9-3 SC (tip)
-
Barten
- Donateur (12x)

Opberghoes voor windscherm 9-3 SC (tip)
Bij onze 9-3 Cabrio zit een inklapbaar windscherm. Ideaal bij open rijden, maar als we dit scherm niet gebruiken, willen we het toch een beetje beschermd bewaren. Omdat de bijbehorende hoes bij de auto ontbreekt en ik geen origineel exemplaar kon bemachtigen, ben ik op zoek gegaan naar een alternatief. Ik heb een perfect passende donkergrijze opbergtas gevonden van het merk Bo-Camp, door hen bedoeld als opbergtas voor een inklapbare ovale campingtafel. De afmetingen van deze stevige draagtas zijn 81x75x8 cm en het windscherm past er keurig in. De prijs nog geen € 18,00.
Ps. Ik heb geen aandelen of ander belang in dit bedrijf.
Ps. Ik heb geen aandelen of ander belang in dit bedrijf.
-
Lavali
- Donateur

Re: Opberghoes voor windscherm 9-3 SC (tip)
Goeie tip, ik ben mijn hoes ergens kwijt geraakt, en heb al oproepen geplaatst, maar weinig reacties
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
In Winterswijk is deze opbergtas in de aanbieding:
https://www.obelink.nl/bo-camp-opbergta ... tafel.html
https://www.obelink.nl/bo-camp-opbergta ... tafel.html
-
gejasi
- Donateur

Bedankt voor de tip!
Kon er ook geen een meer vinden
Kon er ook geen een meer vinden
-
Lavali
- Donateur

Winterswijk is beetje uit de buurt, gelukkig staat ligt deze tas voor 12 euro ook bij Coppens in Eindhoven.
Ga van het weekend er een halen.
Ga van het weekend er een halen.
-
Dolphin Grey
- Donateur (7x)

Is dit alleen voor de 9.3NG of past dit ook voor de 9.3OG? Of zijn de windschermen hetzelfde?
-
Benaero
- Donateur (6x)

Het originele windscherm voor een NG is opvouwbaar en dus kleiner.Dolphin Grey schreef: ↑wo 05 feb, 2020 17:56Is dit alleen voor de 9.3NG of past dit ook voor de 9.3OG? Of zijn de windschermen hetzelfde?