Cabrio dak vervangen JOB DONE!

Voor alle Saab cabrio rijders
Vic93
Geregistreerd lid

Re: Cabrio dak vervangen JOB DONE!

Bericht door Vic93 » zo 16 feb, 2020 23:16

wtcabrio schreef:
wo 18 dec, 2019 11:35
We zijn nu wat verder in de tijd na de montage van je dak. Kun je me vertellen hoe het dak tot nu toe gezeten heeft. Sta zelf op het punt een gebruikt dak over te nemen en kan het laten monteren of kan het zelf doen. Ik twijfel over het laatste maar ben benieuwd naar je aanvullende ervaringen.
Nu het dak enige tijd gemonteerd zit, kan ik zeggen dat het er mooier op zit, dan het er ooit opgezeten heeft. Een klus die ik in het vervolg weer zelf zou doen. Het motormanagementlampje brandde al voordat ik deze klus heb uitgevoerd, en brandt nog steeds. Ik weet niet of dit iets te maken heeft met de kap. Op welke sensoren die het lampje zouden laten branden doel je? Dat is namelijk interessant om eens uit te zoeken.

1 maand nadat ik de kap had gemonteerd is mijn achterruit gebarsten door overmatige hitte van de achterruitverwarming in combinatie met een ijskoude ruit (typische kwaal van dit model las ik achteraf -,-). Toch besloten de achterruit zelf te vervangen ondanks dat dit afgeraden wordt door het Haynes-handboek. Ook deze klus viel reuze mee kan ik zeggen.

Mocht je vragen hebben over een van deze klussen, stel ze gerust!

Plaats reactie