Ik heb een flinke barst in mijn voorruit, weliswaar aan de zijkant dus voor APK geen probleem.
Ik zou dit toch graag vervangen hebben, iemand een goed (goedkoop) adresje voor mij?
Alvast bedankt voor de reacties.
Groet Marc.
barst voorruit
-
Bungy123
- Geregistreerd lid
Re: barst voorruit
Goedkoop zal niet 1-2-3 te vinden zijn.
Kost regulier tussen € 800,- en € 1000,- inclusief lijsten (althans, voor een 900NG of 9-3OG).
WA-+ verzekeren en een paar maandjes wachten.....?
Kost regulier tussen € 800,- en € 1000,- inclusief lijsten (althans, voor een 900NG of 9-3OG).
WA-+ verzekeren en een paar maandjes wachten.....?
-
KoenB
- Geregistreerd lid
Wordt er nu aangezet tot verzekeringsfraude??Bungy123 schreef: ↑ma 18 mei, 2020 12:52WA-+ verzekeren en een paar maandjes wachten.....?
Er moet toch ergens op de sloop een nette voorruit te vinden zijn lijkt mij?
-
busy
- Donateur (4x)

Die zijn er wel, maar probeer die er maar eens heel uit te krijgen.
-
Mrwhoopie
- Donateur (5x)

Ik meende ooit ergens gelezen te hebben dat er in de cabrio's ook nog een stalen kabel rond het raam zou zitten die ergens op chassis verankerd zit...of het waar is???Als ik zo rond surf zie ik voor de NG prijzen van 400 a 500 euro.
-
frisco
- Geregistreerd lid
Toevallig laatst ook - uit het niets - een barst in de voorruit van mijn 9-3 OG. Zal wel met de temperatuurswisselingen te maken hebben, want er wordt de laatste tijd maar weinig mee gereden. Vandaag een nieuwe ruit laten plaatsen bij een van de grote glasboeren. Hoefde enkel de EUR 150 eigen risico af te tikken, waar de kosten totaal volgens medewerker op EUR 900 lagen incl montage. Betreft ruit en aluminium rand welke samen vervangen worden.
Overigens loont het goed de moeite die WA+, want eerder al het achterruitje van de Caab kapot gehad (ook temperatuur, in de winter met de ruitverwarming aan en vervolgens in een parkeergarage op de wind geparkeerd) wat toen flink wat geld bespaard heeft (kosten EUR 750, ook weer EUR 150 eigen risico). Uiteindelijk toen gekozen voor het vervangen van de volledige kap, met dus een mooie bijdrage hiervoor vanuit de verzekering. En met EUR 21/mnd is WA+ ook niet duur en dekt ook diefstal.
Overigens loont het goed de moeite die WA+, want eerder al het achterruitje van de Caab kapot gehad (ook temperatuur, in de winter met de ruitverwarming aan en vervolgens in een parkeergarage op de wind geparkeerd) wat toen flink wat geld bespaard heeft (kosten EUR 750, ook weer EUR 150 eigen risico). Uiteindelijk toen gekozen voor het vervangen van de volledige kap, met dus een mooie bijdrage hiervoor vanuit de verzekering. En met EUR 21/mnd is WA+ ook niet duur en dekt ook diefstal.
-
Mrwhoopie
- Donateur (5x)

Ik dacht wel dat die cabrio ruiten prijzig waren, ik kan me niets voorstellen bij die Alluminium rand, maar geloof wel dat die er zit.
-
Rinse
- Geregistreerd lid
Ik was 400,- kwijt bij Autoglas Concurrent, goedkoper kon ik niet vinden en werd thuis gemonteerdbunderen schreef: ↑ma 18 mei, 2020 12:35Ik heb een flinke barst in mijn voorruit, weliswaar aan de zijkant dus voor APK geen probleem.
Ik zou dit toch graag vervangen hebben, iemand een goed (goedkoop) adresje voor mij?
Alvast bedankt voor de reacties.
Groet Marc.