We willen deze winter met de 9-3 van mijn vrouw naar de wintersport. Zijn er oplossingen om skis te vervoeren (buiten de auato)? Ik zag op marktplaats een oplossing voor eeen mercedes cabrio en vroeg me af of er voor Saab iets dergelijks in de handel is.
Dank, Klaas
ski's vervoeren
-
WimZ
- Geregistreerd lid
Re: nog niet
Als ik naar de link kijk dan was dat ook de bedoeling. Bij een cabrio kan je niets anders dan op de koffer op op een trekhaak iets buiten de auto meenemen. Aan de kap kan je niets hangen. Ik vrees dat je toch het skiluikje zal moeten gebruiken of je skis thuis laten en ter plekke andere huren.klaaskabrio schreef:Dank voor de tip. Ikk an hier vooralsnog slsechts kofferdragers vinden.........
Groet, Klaas
-
geert S
- Geregistreerd lid
Ben paar jaar geleden met de 9-3 op wintersport geweest: met zn vieren, incl bagage, 1 paar ski`s binnen. Erg knus. Wat een winterharde auto, met meer dan 50 cm sneeuw op het cabriodak wakker worden, niets aan de hand. twee jaar terug met de classic cabrio op wintersport geweest, met zn tweeen, skis overdwars achterin. Goede optie, past perfect, niets wordt vies, en van pekel bespaard gebleven.
Groet, succes
Groet, succes