sid2 vervangen
-
HenkVeen
- Geregistreerd lid
sid2 vervangen
Hebt van mijn cabrio de sid2 vervangen maar nu gaat mijn dak niet meer open hoe kan dat moet hij nog geprogrammeerd worden mijn oude sid 2 doet helemaal niks meer en dacht ik ga een andere sid plaatsen maar ik kan er niks mee .
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Re: sid2 vervangen
Als de 'nieuwe' SID2 niet uit een cabrio komt, moet je alsnog met een Tech2 instellen dat hij nu wel in een cabrio zit, anders geeft hij niet de specifieke cabriomeldingen zoals 'check latches' e.d.
-
Bungy123
- Geregistreerd lid
[]Dat klopt wel, maar heeft inderdaad niets te maken met de werking van het dak, zoals Klaas zegt.
Het dak werkt ook gewoon (of behoort te werken) zonder dat er een SID gemonteerd is.
Er is dus wat anders aan de hand.
Het dak werkt ook gewoon (of behoort te werken) zonder dat er een SID gemonteerd is.
Er is dus wat anders aan de hand.
Reden: Quote verwijderd
-
klaasj
- Donateur (8x)

Klopt. Een aantal extra's krijg je niet. En dat zijn inderdaad de opmerkingen tot het daksysteem en je hebt een niet complete alarm melding omdat die bij een cabrio anders is.72sonett3 schreef: ↑di 14 jul, 2020 21:32Als de 'nieuwe' SID2 niet uit een cabrio komt, moet je alsnog met een Tech2 instellen dat hij nu wel in een cabrio zit, anders geeft hij niet de specifieke cabriomeldingen zoals 'check latches' e.d.
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Als je de oude SID terugzet, doet het dak het dan wel weer?
-
HenkVeen
- Geregistreerd lid
Het probleem is opgelost het was de zak achter in de kofferbak die stond omhoog en dan doet hij niks meer
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Dat klopt, en de nieuwe SID gaf geen melding... omdat die blijkbaar niet uit een cabrio komt.
Moet je dus toch met een Tech2 aan de gang.
Moet je dus toch met een Tech2 aan de gang.