Schuren met waterproof 3000 tot vlak is
dan polijsten met bijvoorbeeld 3m polish compound groene dop
Spuitbus voor kleurcode 170 (Saab 9-3 Cabrio)
-
davidd
- Donateur

Re: Spuitbus voor kleurcode 170 (Saab 9-3 Cabrio)
Inderdaad als bovenstaande. Als het niet super glad is kan je beginnen met 2000/2500
-
CBA
- Donateur (2x)

Ter aanvulling: schuren met de hand, vingers tegen elkaar, draaiende beweging maken, niet te hard drukken
geen schuurkurk o.i.d gebruiken, die zijn alleen voor echt vlakke delen
emmer met spons en SCHOON water
regelmatig afsponsen en schuurpapier afspoelen, droogmaken en kijken of alles dof is
wat ik al eerder aangaf: als het niet lukt spuitbus originele SAAB/GM autolak 170 onderdeelnr 12799099 kopen
dat is echt goed spul
geen schuurkurk o.i.d gebruiken, die zijn alleen voor echt vlakke delen
emmer met spons en SCHOON water
regelmatig afsponsen en schuurpapier afspoelen, droogmaken en kijken of alles dof is
wat ik al eerder aangaf: als het niet lukt spuitbus originele SAAB/GM autolak 170 onderdeelnr 12799099 kopen
dat is echt goed spul
-
ErikC
- Geregistreerd lid
Ik heb opnieuw 2 lagen aangebracht na licht schuren. 1. unidek 170, 2. 2K blank. Met flink spuiten voor deze blank. Uiteindelijk heb ik wat geschuurd: P2000 en dan P3000. Met gekochte polijstpaden + vloeistof ging het wat beter: fijn en ultrafijn. Toch is er wat duidelijke verschil met de orignele lak.
Uiteindelijk heb ik het moeten accepteren en mijn auto te koop gezet. Gelukkig is er een koper die het verschil wel zag en accepteerde. Verkocht voor redelijke prijs.
Alle dank voor geweldige discussies laatste 4 jaar.
Uiteindelijk heb ik het moeten accepteren en mijn auto te koop gezet. Gelukkig is er een koper die het verschil wel zag en accepteerde. Verkocht voor redelijke prijs.
Alle dank voor geweldige discussies laatste 4 jaar.