gepoetste cabrio

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
nico mario
Geregistreerd lid

gepoetste cabrio

Bericht door nico mario » di 16 mar, 2021 23:31

9-3 aero gepoetst naar fabrieksnieuw...

https://youtu.be/Nz7ZeZf7mSw

BergenB
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: gepoetste cabrio

Bericht door BergenB » di 16 mar, 2021 23:38

Op het filmpje ziet het er allemaal mooi uit maar heb ook zat negatieve reviews gelezen dat de exorbitante prijzen die ze daar vragen de gedane arbeid niet rechtvaardigen.

Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Gele aero » wo 17 mar, 2021 9:36

Ken ze niet, auto glimt mooi, maar na een blik in de webshop kan ik me de opmerking van BergenB wel een beetje voorstellen, 60 euro voor een emmer, spons en doek?? :shock: https://www.stiptpolishpointshop.nl/pro ... set-white/

BergenB
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door BergenB » wo 17 mar, 2021 10:49

Voorzichtige schatting van de prijs voor het 'poetsen' van deze Saab die in de clip natuurlijk heel mooi is geworden zal rond de 15K liggen maar ik denk dat ik nog iets te laag zit :D

evo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door evo » wo 17 mar, 2021 11:03

En dan in de woonkamer zetten en niet meer aan komen?

BergenB
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door BergenB » wo 17 mar, 2021 11:37

Hahaha precies

beekemm
Geregistreerd lid

Bericht door beekemm » wo 17 mar, 2021 12:22

en zeuren als je vrouw weer naar de kapper wil

ghulst
Geregistreerd lid

Bericht door ghulst » wo 17 mar, 2021 14:32

evo schreef:
wo 17 mar, 2021 11:03
En dan in de woonkamer zetten en niet meer aan komen?
Eerst wachten op een dag dat het al vier dagen niet geregend heeft en het zonnig is, om hem op te halen...

En dan thuis weer op je knietjes om zandkorreltjes weg te halen...

(Of in een gesloten trailer...)

martinphili
Geregistreerd lid

Bericht door martinphili » wo 17 mar, 2021 19:46

Vanuit de Porsche hoek hoorde ik ook nogal negatieve verhalen over Stipt. Wat ze wél goed voor elkaar hebben is hun marketing.
Ik doe het zelf wel ;)

J3THPA1N
Geregistreerd lid

Bericht door J3THPA1N » vr 19 mar, 2021 0:15

Vind hem heel erg over het paard getild overkomen. Best wel jammer. Daarnaast verwachte ik dus een complete demontage met zandstralen etc etc, althans zo kwam het op mij over als "fabrieks nieuw" . Ik denk dan auto helemaal uit elkaar en alles restaureren en auto opnieuw lakken etc.

Blijkt dus dat ze met een stalen tandenborstel de onderkant op leuken en her en der plastic opnieuw spuiten en veel polijsten/hogedruk spuitwerk. Om inderdaad redelijke prijzen aan alles te stellen qua doe het zelf.

Die emmers vind ik wel meevallen qua prijs. Ik heb hier 2 gritguard emmers met wielen a €265. :-P+

DV 9-3
Donateur
Donateur

Bericht door DV 9-3 » vr 19 mar, 2021 0:25

Wat mij fascineert is hoe hij in z’n filmpjes categorisch iedere uitleg over hun kennis van autotechniek omzeilt. Terwijl je regelmatig ziet hoe ze bijvoorbeeld wieldraagarmen of andere technische delen demonteren. Bedrijven die dat ‘bij ieder automerk’ zeggen te kunnen, breng ik m’n auto niet meer naar toe. Het is onmogelijk van ieder merk en model steeds precies alle in’s & outs te weten imho. Dat, icm met de uitspraak dat het ‘natuurlijk een Vectra is’ deed me besluiten om de gele Viggen daar beter niet te laten ‘aanpakken’.

busy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door busy » vr 19 mar, 2021 0:27

Gele aero schreef:
wo 17 mar, 2021 9:36
Ken ze niet, auto glimt mooi, maar na een blik in de webshop kan ik me de opmerking van BergenB wel een beetje voorstellen, 60 euro voor een emmer, spons en doek?? :shock: https://www.stiptpolishpointshop.nl/pro ... set-white/
Die zijn uitverkocht :D

Arthurj
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Arthurj » vr 19 mar, 2021 1:07

DV 9-3 schreef:
vr 19 mar, 2021 0:25
Wat mij fascineert is hoe hij in z’n filmpjes categorisch iedere uitleg over hun kennis van autotechniek omzeilt. Terwijl je regelmatig ziet hoe ze bijvoorbeeld wieldraagarmen of andere technische delen demonteren. Bedrijven die dat ‘bij ieder automerk’ zeggen te kunnen, breng ik m’n auto niet meer naar toe. Het is onmogelijk van ieder merk en model steeds precies alle in’s & outs te weten imho. Dat, icm met de uitspraak dat het ‘natuurlijk een Vectra is’ deed me besluiten om de gele Viggen daar beter niet te laten ‘aanpakken’.
Helemaal mee eens David! Dat [over die Vectra] zijn gewoon hele domme uitspraken en dan zou ik ook direct rechtsomkeert maken!

a3426rage
Geregistreerd lid

Bericht door a3426rage » vr 19 mar, 2021 8:27

DV 9-3 schreef:
vr 19 mar, 2021 0:25

Snap ik, weet ook niet of ik het wel zou vertrouwen. Ze schijnen nog al wat gezeur te hebben met Porsches die daar voor een vermogen zijn gepoetst. Zo'n auto als deze cabrio weer in de staat brengen als in het filmpje kost al gauw 20k. Waar je overigens na een paar maanden niks meer van ziet.

Als je een restauratie wilt kan je denk ik beter even bellen met Peter Mink in Breda. Die zijn nu toch met een gaaf fabrieks nieuw project bezig voor een klant. Die vertroeteling verdiend je viggen ook!

Jobo77
Donateur
Donateur

Bericht door Jobo77 » za 20 mar, 2021 18:43

DV 9-3 schreef:Wat mij fascineert is hoe hij in z’n filmpjes categorisch iedere uitleg over hun kennis van autotechniek omzeilt. Terwijl je regelmatig ziet hoe ze bijvoorbeeld wieldraagarmen of andere technische delen demonteren. Bedrijven die dat ‘bij ieder automerk’ zeggen te kunnen, breng ik m’n auto niet meer naar toe. Het is onmogelijk van ieder merk en model steeds precies alle in’s & outs te weten imho. Dat, icm met de uitspraak dat het ‘natuurlijk een Vectra is’ deed me besluiten om de gele Viggen daar beter niet te laten ‘aanpakken’.
Exact! Pure marketing is het, en dat doet hij subliem. De rest blijven kenners ver van weg!

Plaats reactie