Windscherm
-
RJRozenbeek
- Geregistreerd lid
Windscherm
Wie heeft er een (tip voor) tweedehands origineel windscherm voor een Saab 93 uit 2004? alvast dank voor de reactie
-
Benaero
- Donateur (6x)

Re: Windscherm
De enige tip die ik je kan geven is een originele te kopen, mits je deze kunt vinden. Zijn niet goedkoop, ik heb er zelf laatst 1 verkocht voor €300.
-
Arthurj
- Donateur (4x)

Ik heb er begin dit jaar ook één verkocht voor dezelfde prijs. Voordeel is dat de originele opklapbaar zijn t.o.v. een aftermarket. Een aftermarket neem je vooraf mee [gemonteerd] of niet. Nieuw zijn ze ook weer bestelbaar [heb ik gekocht omdat dat simpelweg leverbaar was] maar goedkoop zijn ze dan weer niet. Tweede hands, goed zoeken en ook op marktplaats of vergelijkbare sites.
-
Techman
- Donateur (4x)

En hij doet het nog steeds perfectArthurj schreef:Ik heb er begin dit jaar ook één verkocht voor dezelfde prijs. Voordeel is dat de originele opklapbaar zijn t.o.v. een aftermarket. Aftermarket je vooraf mee [gemonteerd] of niet. Nieuw zijn ze ook weer bestelbaar [heb ik gekocht omdat dat simpelweg leverbaar was] maar goedkoop zijn ze dan weer niet. Tweede hands, goed zoeken] en ook op marktplaats of vergelijkbare sites].

-
Gino100
- Geregistreerd lid
Ook ik twijfelde een paar weken geleden.... maar ik ben blij dat ik een mooie 2e handse originele windscherm hebt gekocht. Hij sluit mooi aan, geen hinder in de achteruitkijkspiegel en de stoelen kunnen veel verder naar achteren schuiven.
DUS ga voor een originele is mijn advies!
DUS ga voor een originele is mijn advies!
-
Arthurj
- Donateur (4x)

Die van jou is eigenlijk ook gewoon een nieuwe tweede hands.... of een tweede hands in nieuwstaat