Windscherm

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
RJRozenbeek
Geregistreerd lid

Windscherm

Bericht door RJRozenbeek » ma 10 mei, 2021 16:15

Wie heeft er een (tip voor) tweedehands origineel windscherm voor een Saab 93 uit 2004? alvast dank voor de reactie

Benaero
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: Windscherm

Bericht door Benaero » ma 10 mei, 2021 17:30

De enige tip die ik je kan geven is een originele te kopen, mits je deze kunt vinden. Zijn niet goedkoop, ik heb er zelf laatst 1 verkocht voor €300.

Arthurj
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Arthurj » ma 10 mei, 2021 18:51

Ik heb er begin dit jaar ook één verkocht voor dezelfde prijs. Voordeel is dat de originele opklapbaar zijn t.o.v. een aftermarket. Een aftermarket neem je vooraf mee [gemonteerd] of niet. Nieuw zijn ze ook weer bestelbaar [heb ik gekocht omdat dat simpelweg leverbaar was] maar goedkoop zijn ze dan weer niet. Tweede hands, goed zoeken en ook op marktplaats of vergelijkbare sites.

Techman
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Techman » di 11 mei, 2021 7:15

Arthurj schreef:Ik heb er begin dit jaar ook één verkocht voor dezelfde prijs. Voordeel is dat de originele opklapbaar zijn t.o.v. een aftermarket. Aftermarket je vooraf mee [gemonteerd] of niet. Nieuw zijn ze ook weer bestelbaar [heb ik gekocht omdat dat simpelweg leverbaar was] maar goedkoop zijn ze dan weer niet. Tweede hands, goed zoeken] en ook op marktplaats of vergelijkbare sites].
En hij doet het nog steeds perfect Afbeelding

Gino100
Geregistreerd lid

Bericht door Gino100 » di 11 mei, 2021 8:26

Ook ik twijfelde een paar weken geleden.... maar ik ben blij dat ik een mooie 2e handse originele windscherm hebt gekocht. Hij sluit mooi aan, geen hinder in de achteruitkijkspiegel en de stoelen kunnen veel verder naar achteren schuiven.

DUS ga voor een originele is mijn advies!

Arthurj
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Arthurj » di 11 mei, 2021 8:59

Techman schreef:
di 11 mei, 2021 7:15
En hij doet het nog steeds perfect Afbeelding
Die van jou is eigenlijk ook gewoon een nieuwe tweede hands.... of een tweede hands in nieuwstaat :-P+

Plaats reactie