Ik woon in ES en ben al enige tijd op zoek naar een Cabrio Aero automaat vanaf 2008 benzine 1.8T, 2.0T of V6.
Kijk door heel Europa en schrik iedere keer van de prijzen die gevraagd worden door de garagebedrijven in NL.
Inmiddels kunnen ze er in de rest van de EU ook wat van, want zoals een Madrileense garagist mij zei " dat kosten ze in NL ook hoor!".
Via autoscout24 werd ik attent gemaakt op een nieuw aanbod van een Aero V6 automaat uit 2008 met net geen 70 dkm. tegen een
acceptabele prijs. Stond geen foto bij de advertentie en was van een particulier uit Hamburg (D). Per e-mail informatie en foto's
opgevraagd en die vanmorgen ontvangen met een keurig stukje Duitse tekst met een verdere beschrijving van de auto!
De man was nu in Cordoba (dat is 4 uurtjes van mij vandaan) met zijn Saab cabrio met Duitse platen. Had geen werk meer in Duitsland en
derhalve terug naar zijn eigenlijke woonplaats in Spanje. Nou klonk allemaal niet erg geloofwaardig, maar ik houd hem voorlopig even
aan het lijntje! Na een paar uur had autoscout24 gisteren de fotoloze advertentie verwijderd en kreeg een dag later toch die reactie.
Ik heb vanmorgen 06 juli 2021 nog per e-mail contact gehad met de adverteerder en wacht op een reply!
Ik heb volgens mij deze auto c.q. de foto's eerder gezien en ik vermoed gewoon ergens gekopieerd van een (oude NL) advertentie.
Kent iemand de foto's, de plek, de auto, de ......... ????????
Ik houd mij aanbevolen voor een reactie via PB.
Vermoed zelf dat het weer gaat om de zogenaamde "Nigeriaanse Methode" en dit keer is deze persoon niet op een booreiland, niet van huis
vanwege beroepsduiken, gedetacheerd militair etc etc ..... maar een werkeloze Spanjaard uit Duitsland.
Zie de foto's en bij voorbaat dank voor uw reactie!
Blijf gezond en met vriendelijke groet,
Frank.