stoelen cabrio
-
vrslider
- Geregistreerd lid
stoelen cabrio
hi everyone, een korte vraag de naden in het leer van de voorstoelen van mijn 9.3 cabrio uit 2005 zijn open gescheurt , het lijkt onmogelijk om dit te repareren, ik vroeg me af of het mogelijk is om een transplant te doen van de kussens van een normale 9.3 (viggen) sportstoelen of is dit niet compatible ?
-
busy
- Donateur (4x)

Re: stoelen cabrio
De hoezen kunnen eraf. Er zijn diverse bekleders die dit kunnen doen. Nieuwe hoezen zijn ook te koop Bv bij Velteck.
-
vrslider
- Geregistreerd lid
-
rutgerreinier
- Donateur

Cabrio 2005 en 9-3OG (Viggen) zijn niet compatibel. Stoelen uit een cabrio zijn heel anders gevormd dan die uit een sedan/estate
-
busy
- Donateur (4x)

de hoezen van een 9-3NG cabrio kunnen eraf door de stoel los te halen. Zijpaneel los maken, de diverse schroeven verwijderen en dan kun je zitting eruit nemen. Uiteraard eerst alle stekkers los halen.
-
vrslider
- Geregistreerd lid
ok dus een kussen swap is wel mogelijk van een "normale" naar een cabrio 9.3?
-
Flowe Kitttt99
- Geregistreerd lid
Een kussenswap tussen cabrio stoelen van 2004 en later is mogelijk ja. Wat bedoel je met 'normale'?
-
Mrwhoopie
- Donateur (5x)

De vorm van een cabrio zetel is heel anders dan een sedan of estate, dus 1 op 1 wisselen zal niet mogelijk zijn.vrslider schreef: ↑ma 08 nov, 2021 15:48ok dus een kussen swap is wel mogelijk van een "normale" naar een cabrio 9.3?
je hebt 2 opties volgens mij
- Jouw hoes laten herstellen
- Op zoek gaan naar een NOS hoes (je hebt kans dat Velteck wat heeft liggen zij zijn de referentie als het over OEM interieurs gaat)