Euhm... ik heb een 2.0T met tune en deze zit boven de 260 Pk, Hirsch onderstel en Michelin Pilot sport 4S, die zet perfect al die paarden op de weg, zelfs goed op het gas een bocht in duiken geeft geen onderstuur! Dus ik raad u aan om iets aan het onderstel te doen want een Aero hoort beduidend beter te sturen en niet te slippen en klapperen.rauwers schreef: ↑ma 15 nov, 2021 19:04Die 2.0T kan zijn 210 PK's al nauwelijks fatsoenlijk op de weg brengen. Slippen en klapperen als je hem flink laat werken!
Ben benieuwd of dat bij de V6 ook zo is/gaat?
Succes en wijsheid gewenst,
Frank.
V6 of aero?
-
Mrwhoopie
- Donateur (5x)

Re: V6 of aero?
-
BergenB
- Donateur (4x)

Idem, zelfs met ruim 300pk hier ook geen probleem om het op de weg te houden.Mrwhoopie schreef: ↑di 16 nov, 2021 0:00Euhm... ik heb een 2.0T met tune en deze zit boven de 260 Pk, Hirsch onderstel en Michelin Pilot sport 4S, die zet perfect al die paarden op de weg, zelfs goed op het gas een bocht in duiken geeft geen onderstuur! Dus ik raad u aan om iets aan het onderstel te doen want een Aero hoort beduidend beter te sturen en niet te slippen en klapperen.
-
Sporthatch
- Donateur (3x)

moetje jouw auto toch eens heel goed laten nakijken, want dan is er toch iets grondig mis.rauwers schreef: ↑ma 15 nov, 2021 19:04Die 2.0T kan zijn 210 PK's al nauwelijks fatsoenlijk op de weg brengen. Slippen en klapperen als je hem flink laat werken!
Ben benieuwd of dat bij de V6 ook zo is/gaat?
Succes en wijsheid gewenst,
Frank.