Welke cabrio
-
Paulobekio
- Geregistreerd lid
Welke cabrio
Ik wil graag een saab cabrio kopen. Heb wel eens in het 9-3 type gereden, ca 2001, die behoorlijk tordeerde. Ben opzoek naar een jonger model, met niet teveel kms. Wil er dan graag gas inzetten. Wat raadt men mij aan??
HgrPaul
Budget max 10k
HgrPaul
Budget max 10k
-
NeufegliseThierry
- Geregistreerd lid
Re: Welke cabrio
Je hoeft het model 9-3 NG cabrio (1998-2003) niet te laten staan vanwege het torderen. Dan heb je een slecht exemplaar gereden dat waarschijnlijk ook niet gemodificeerd is.
Dat gezegd hebbende is de 9-3 NG cabrio uiteraard een stuk moderner.
Steek je licht op, hopelijk komen er hier nog wat reacties m.b.t. welke motortypen vermijden, welke niet, maar bovenal: neem de tijd om proef te gaan rijden. Het is helemaal niet erg om met zeg 5 exemplaren gereden te hebben voordat je de knoop doorhakt. Sterker nog: dat is eigenlijk best verstandig.
Dat gezegd hebbende is de 9-3 NG cabrio uiteraard een stuk moderner.
Steek je licht op, hopelijk komen er hier nog wat reacties m.b.t. welke motortypen vermijden, welke niet, maar bovenal: neem de tijd om proef te gaan rijden. Het is helemaal niet erg om met zeg 5 exemplaren gereden te hebben voordat je de knoop doorhakt. Sterker nog: dat is eigenlijk best verstandig.
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Jij bedoelt de 9-3 OG, de 9-3 NG (Sport Cabrio) is gebouwd van 2004 tot 2012NeufegliseThierry schreef: ↑wo 16 mar, 2022 1:44Je hoeft het model 9-3 NG cabrio (1998-2003) ...
-
NeufegliseThierry
- Geregistreerd lid
Lekker handig dat dezelfde vraag hier op verschillende plekken op het forum gesteld wordt....
-
Paulobekio
- Geregistreerd lid
Sorry was al een tijdje niet op t forum en wist niet precies waar ik zijn moest. Maar dank voor de reacties. Als ik kijk naar wat er verkocht wordt zit er heul veul import bij. Is dat nadelig? Vroeger werd er nog wel een gesjoemeld met kmstanden….
-
Mrwhoopie
- Donateur (5x)

-
werli
- Donateur (2x)

heey
uit zweden heb je kans dat je een pak roest inporteert
niet iedereen deelt die mening maar ikke wel
mvg werner
uit zweden heb je kans dat je een pak roest inporteert
niet iedereen deelt die mening maar ikke wel
mvg werner
-
Paulobekio
- Geregistreerd lid
Ik heb net een lineair uit 2005 proefgereden op
lPG, reed goed, maar je houdt wel heel weinig bagageruimte over. Of zouden er kleinere ringtanks bestaan….
lPG, reed goed, maar je houdt wel heel weinig bagageruimte over. Of zouden er kleinere ringtanks bestaan….