Op de parkeerplaats v d Franse supermarkt de sleutel id achterbak laten zitten. Klep dicht. Dakje open dus knopje id deur werkt niet. Ik las op het Forum dat twee relais v contactslot verbonden konden worden en dat dan het knopje werkt. Mijn handige broer kon alleen de relais niet vinden.
Vanuit anwb twee Franse monteurs gekomen die niet zo veel konden met een Saab.
Mocht iemand advies hebben dat ik kan doorgeven aan de Franse monteurs dan zou dat super zijn voordat ze een dag aan het zoeken zijn met bijbehorende rekening.
Zou super zijn.
Sleutel in achterbak
-
Marcel-S
- Geregistreerd lid
Re: Sleutel in achterbak
Beste Valentijn,
Ik heb een 9.3OG cabrio en als je daar de achterbank naar voren klapt heb je toegang tot de kofferbak.
Om de achterbank naar voren te klappen heb je officieel je sleutel nodig om uit de vergrendeling te halen, maar volgens mij luistert dat niet zo nauw, dus misschien te proberen met een andere sleutel of een schroevendraaier?
Nood breekt wetten, toch?
Succes!
Ik heb een 9.3OG cabrio en als je daar de achterbank naar voren klapt heb je toegang tot de kofferbak.
Om de achterbank naar voren te klappen heb je officieel je sleutel nodig om uit de vergrendeling te halen, maar volgens mij luistert dat niet zo nauw, dus misschien te proberen met een andere sleutel of een schroevendraaier?
Nood breekt wetten, toch?
Succes!
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Ter aanvulling: in de rugleuning van de achterbank zit aan de bestuurderskant een rond kunststofplaatje met een sleuf erin.
Als je een metalen plaatje hebt of een schroevendraaier of iets anders dat in die sleuf past dan kun je dat ronde kunststofplaatje draaien.
Als je een metalen plaatje hebt of een schroevendraaier of iets anders dat in die sleuf past dan kun je dat ronde kunststofplaatje draaien.
-
Blackboxer07
- Geregistreerd lid
Kap is open dus weinig ruimte maar met een magneet en stok moet het te doen zijn. Sterkte in ieder geval.
-
Luud
- Donateur (8x)

Dit meegemaakt vorig jaar tijdens mergellandrit met een deelnemer met cabrio. ANWB gewaarschuwd hij heeft het
zekeringkastje opengemaakt (zat links onder/naast stuurkolom) en spanning gezet op het slot van de achterklep., Klik, open.....
Ik ben niet thuis in de 9-3 wereld dus weet niet of dit ook voor jouw auto geld.
zekeringkastje opengemaakt (zat links onder/naast stuurkolom) en spanning gezet op het slot van de achterklep., Klik, open.....
Ik ben niet thuis in de 9-3 wereld dus weet niet of dit ook voor jouw auto geld.