Raam"lift" bestuurderszijde

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
virjinz
Geregistreerd lid

Raam"lift" bestuurderszijde

Bericht door virjinz » do 04 jan, 2007 18:44

Heeft iemand een idee of het moeilijk is om het systeem voor het automatisch openen en sluiten van de ramen te vervangen? Bij mijn 9-3 uit '99 gaat het raam naar voren hangen bij het sluiten en dan moet ik letterlijk een handje helpen om het helemaal dicht te krijgen. Niet onoverkomelijk maar wel onhandig.
En waar zou ik zo een stuk kunnen vinden?

Emile
Geregistreerd lid

Bericht door Emile » do 04 jan, 2007 23:56

Hoe dit bij een 9-3 zit weet ik niet precies uit mijn hoofd want ik heb meer 9000classic ervaring.
Maar wwwj&dvandenbosch.nl in Vinkeveen heeft hier wel spullen voor.

Boergas
Geregistreerd lid

Bericht door Boergas » di 09 jan, 2007 9:45

Ik heb hetzelfde probleem met mijn 900 cabrio uit 1993. Zowel aan de bestuurderskant als aan de bijrijderskant.
Ik het moeilijk om dit zelf te repareren, of is het beter naar de dealer te gaan?

B.v.d.

Stefan

maurice1970
Geregistreerd lid

Bericht door maurice1970 » di 09 jan, 2007 10:28

volgens mij bestaan er complete nieuwe setjes voor 80
ik zou even informeren bij de dealer

virjinz
Geregistreerd lid

Bericht door virjinz » di 09 jan, 2007 16:19

met €80 zou ik heel tevreden zijn aangezien mijn dealer sprak over €600 voor het mechanisme + uren... en dat is het me eerlijk gezegd niet waard...

Emile
Geregistreerd lid

Bericht door Emile » di 09 jan, 2007 23:16

Boergas schreef:Ik heb hetzelfde probleem met mijn 900 cabrio uit 1993. Zowel aan de bestuurderskant als aan de bijrijderskant.
Ik het moeilijk om dit zelf te repareren, of is het beter naar de dealer te gaan?

B.v.d.

Stefan
Ik zou niet naar de dealer gaan, want dat is veel te duur.
www.jendvandenbosch.nl in Vinkeveen kun je denk ik goedkoper terecht. Ik heb hier zelf goeie ervaringen mee.

Plaats reactie