9 januari en eerste keer open gereden
-
Cabriocruiser
- Geregistreerd lid
9 januari en eerste keer open gereden
Het is toch te gek, maar heerlijk. 9 januari en dan alweer open kunnen rijden, ik geef toe met een straffe wind in je nek als je stilstaat, maar het was heerlijk om weer de buitenlucht te proeven ;-)
Nog meer die dit jaar al open hebben gereden???
ET
Nog meer die dit jaar al open hebben gereden???
ET
-
hanswim
- Donateur

-
cobra427
- Geregistreerd lid
Ga nu even naar de AH, zal de kap open doen. Ben nog niet buiten geweest, maar zag op Internet dat het 14gr is? Perfect cabrio weer zolang het droog is. (wel de verwarming op de voetjes in stand 2)
Sorry, ik ga nu even genieten..........alleen al die stomme blikken van : Moet je die nu zien met de kap open in de winter........ha,ha...ze moesten eens weten hoe lekker dat is. En die sound van de SAAB hoor je zo mooi.
Sorry, ik ga nu even genieten..........alleen al die stomme blikken van : Moet je die nu zien met de kap open in de winter........ha,ha...ze moesten eens weten hoe lekker dat is. En die sound van de SAAB hoor je zo mooi.
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Re: 9 januari en eerste keer open gereden
6 januari (was wel in Spanje...)Cabriocruiser schreef:Nog meer die dit jaar al open hebben gereden???
-
cobra427
- Geregistreerd lid
Nou dat was weer lekker hoor. En wat een aandacht (moet je wel van houden...) Er stond wel een straf windje, maar als je blijft rijden merk je er niks van.cobra427 schreef:Ga nu even naar de AH, zal de kap open doen. Ben nog niet buiten geweest, maar zag op Internet dat het 14gr is? Perfect cabrio weer zolang het droog is. (wel de verwarming op de voetjes in stand 2)
Laat de zomer maar weer komen......ha,ha...
-
Timo9-5
- Geregistreerd lid
Ik ben benieuwd hoe ik het weer ga ervaren! Na 3 jaar een mercedes 124 cabrio te hebben gereden heb een jaar zonder cabrio gedaan. Nu heb ik sinds heel kort een 9-3 Viggen cabrio. Met de Mercedes had ik als gulden regel: als het 15 graden of warmer is - en droog - dan moet het dak open. Stoelverwarming aan... kachel aan. En dan was het zelfs zonder jas te doen!
Dus vandaag met 15 graden op de thermometer was het balen... want 'k heb de Viggen nog niet hier staan! Maar ik mag ook nog niet rijden met de wagen, want hij gaat pas 5 februari naar de RDW import keuring. En dan zal het wel -15 zijn, zul je zien!
Dus vandaag met 15 graden op de thermometer was het balen... want 'k heb de Viggen nog niet hier staan! Maar ik mag ook nog niet rijden met de wagen, want hij gaat pas 5 februari naar de RDW import keuring. En dan zal het wel -15 zijn, zul je zien!