9 januari en eerste keer open gereden

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Cabriocruiser
Geregistreerd lid

9 januari en eerste keer open gereden

Bericht door Cabriocruiser » di 09 jan, 2007 15:25

Het is toch te gek, maar heerlijk. 9 januari en dan alweer open kunnen rijden, ik geef toe met een straffe wind in je nek als je stilstaat, maar het was heerlijk om weer de buitenlucht te proeven ;-)

Nog meer die dit jaar al open hebben gereden???

ET

hanswim
Donateur
Donateur

Bericht door hanswim » di 09 jan, 2007 16:40

Jazeker, als het droog is rij ik zoveel mogelijk open, zowel in december als ook in januari een aantal keren open gereden. Wel met de verwarming aan...

Juice
Geregistreerd lid

Bericht door Juice » di 09 jan, 2007 16:53

ik rij altijd open als het droog is.
Wel warm jasje aan. :lol:

cobra427
Geregistreerd lid

Bericht door cobra427 » di 09 jan, 2007 17:30

Ga nu even naar de AH, zal de kap open doen. Ben nog niet buiten geweest, maar zag op Internet dat het 14gr is? Perfect cabrio weer zolang het droog is. (wel de verwarming op de voetjes in stand 2)

Sorry, ik ga nu even genieten..........alleen al die stomme blikken van : Moet je die nu zien met de kap open in de winter........ha,ha...ze moesten eens weten hoe lekker dat is. En die sound van de SAAB hoor je zo mooi. :lol:

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » di 09 jan, 2007 17:54

ja alleen al om het geluid zou ik het doen!!

ben ooit eens mee gereden in een 900 classic turbo met de kap open... WAUW! :shock:

gaaf hoor...! over een paar jaar wil ik ook een cabrio! :twisted: (maarja ik wil wel meer :D )

davidjoost

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » di 09 jan, 2007 17:59

Semi-cabrio ook goed? Ik had het schuifdakkie open, ACC op 19, prima toeven 8)

72sonett-III
Geregistreerd lid

Re: 9 januari en eerste keer open gereden

Bericht door 72sonett-III » di 09 jan, 2007 18:00

Cabriocruiser schreef:Nog meer die dit jaar al open hebben gereden???
6 januari (was wel in Spanje...)

cobra427
Geregistreerd lid

Bericht door cobra427 » di 09 jan, 2007 21:14

cobra427 schreef:Ga nu even naar de AH, zal de kap open doen. Ben nog niet buiten geweest, maar zag op Internet dat het 14gr is? Perfect cabrio weer zolang het droog is. (wel de verwarming op de voetjes in stand 2)

Sorry, ik ga nu even genieten..........alleen al die stomme blikken van : Moet je die nu zien met de kap open in de winter........ha,ha...ze moesten eens weten hoe lekker dat is. En die sound van de SAAB hoor je zo mooi. :lol:
Nou dat was weer lekker hoor. En wat een aandacht (moet je wel van houden...) Er stond wel een straf windje, maar als je blijft rijden merk je er niks van.
Laat de zomer maar weer komen......ha,ha... :D

Timo9-5
Geregistreerd lid

Bericht door Timo9-5 » di 09 jan, 2007 23:39

Ik ben benieuwd hoe ik het weer ga ervaren! Na 3 jaar een mercedes 124 cabrio te hebben gereden heb een jaar zonder cabrio gedaan. Nu heb ik sinds heel kort een 9-3 Viggen cabrio. Met de Mercedes had ik als gulden regel: als het 15 graden of warmer is - en droog - dan moet het dak open. Stoelverwarming aan... kachel aan. En dan was het zelfs zonder jas te doen!
Dus vandaag met 15 graden op de thermometer was het balen... want 'k heb de Viggen nog niet hier staan! Maar ik mag ook nog niet rijden met de wagen, want hij gaat pas 5 februari naar de RDW import keuring. En dan zal het wel -15 zijn, zul je zien!

Plaats reactie