Hallo allemaal,
Gewoon nieuwsgierig of iemand hier mij kan vertellen of ik de laatste Carly OBD2 (met accutest) ook kan gebruiken voor
andere merken bijvoorbeeld (mijn) Saab (cabrio)?
Heb zelf een TECH2 dus zal die Carly niet echt gaan gebruiken voor de Saab!
Hoor het graag en groetjes,
Frank.
Carly OBD
-
rauwers
- Donateur (12x)

Re: Carly OBD
Hallo allemaal,
heb wat gegoogled, gemaild en wat mensen geappt en kom tot de conclusie dat je met een Carly OBD2
nagenoeg ieder automerk c.q. model vanaf 2001 kunt uitlezen.
Dus bij gelegenheid ga ik gewoon wat proberen te achterhalen cq uit te lezen bij mijn Saab cabrio 2006.
Ben benieuwd wat de info is, hoe gemakkelijk/moeilijk het is en of het ook in de diepte gaat zoals TECH2.
Fijn weekend en groetjes,
Frank.
heb wat gegoogled, gemaild en wat mensen geappt en kom tot de conclusie dat je met een Carly OBD2
nagenoeg ieder automerk c.q. model vanaf 2001 kunt uitlezen.
Dus bij gelegenheid ga ik gewoon wat proberen te achterhalen cq uit te lezen bij mijn Saab cabrio 2006.
Ben benieuwd wat de info is, hoe gemakkelijk/moeilijk het is en of het ook in de diepte gaat zoals TECH2.
Fijn weekend en groetjes,
Frank.
-
Klaas52
- Geregistreerd lid
Hi Frank, bij het nalezen van de website van Carly zag ik dat voor de Saab 93 alleen de basis opties beschikbaar zijn. Dat is jammer gezien wat ze allemaal te bieden hebben voor andere automerken.
-
rauwers
- Donateur (12x)

Dank je wel Klaas voor jouw reactie.
Die Carly gebruik ik voor mijn andere auto, maar ik ga hem toch een keertje proberen op mijn Saab cabrio.
Verwacht er niet veel van, zeker niet in vergelijking met de TECH2.
Die Carly gebruik ik voor mijn andere auto, maar ik ga hem toch een keertje proberen op mijn Saab cabrio.
Verwacht er niet veel van, zeker niet in vergelijking met de TECH2.