spiegelbedieningspaneeltje
-
jovamu48
- Geregistreerd lid
spiegelbedieningspaneeltje
Het spiegelbedieningspaneeltje aan de binnenkant van de linkerzijruit werkt helaas niet. Ik ben op zoek naar een vervangend exemplaar, maar dat is nergens te vinden. Wel vind ik spiegelmotortjes voor de buitenspiegels, maar ik denk dat die nog gewoon werken. Weet iemand misschien waar ik dit onderdeel kan uithalen of heeft iemand misschien zo'n ding liggen? Het is voor een Saab 900 cabrio, 1995.
jovamu48
-
RobbieF57
- Geregistreerd lid
Re: spiegelbedieningspaneeltje
Goedemiddag,
Ik heb hier indertijd veel aan gehad, werkt prima!
viewtopic.php?f=47&t=136228&hilit=spiegels#p1482072
veel succes.
Grtz
Rob
veel succes.
Grtz
Rob
-
klaasj
- Donateur (8x)

de schakelaar volgens bovenstaande tip herstellen werkt bijna altijd goed. Zeker het proberen waard. En regelmatig even gebruiken. Iff you don't use it, you gona lose it.
-
Bungy123
- Geregistreerd lid
In de 900 lijkt de schakelaar op die van de 9-3, maar is het niet.
Herstellen/reviseren is een stuk lastiger, omdat er piramide-kogeltjes inzitten en geen messing plaatjes.
Is wel te doen, maar dus niet zo eenvoudig.
Herstellen/reviseren is een stuk lastiger, omdat er piramide-kogeltjes inzitten en geen messing plaatjes.
Is wel te doen, maar dus niet zo eenvoudig.
-
jovamu48
- Geregistreerd lid
Hartelijk dank voor de viewtopic. Wat is zo'n forum toch geweldig! Ik ben niet erg handig, maar ik ga het wel proberen. Top!!!
jovamu48
-
Mickyman
- Geregistreerd lid
bedankt voor deze link, de mijne hapert soms ook dus ga ik ook even doenRobbieF57 schreef: ↑di 21 feb, 2023 13:13Goedemiddag,
veel succes.
Grtz
Rob