Ik was al even opzoek naar een nieuwe grille set. De originele had wat beschadigingen, met name in het chroom. Eentje gevonden op E-bay, geboden en opgestuurd gekregen vanuit Estland. Was een gokje maar het is helemaal goed gegaan. In originele verpakking en smetteloos, dus ik denk echt ongebruikt. Is een TurboX uitvoering dus net even wat donkerder grijs in de omlijsting. Vandaag de voorbumper eraf, oude grille set eruit en de nieuwe erin. Ging verassend makkelijk, in 2 uurtjes klaar. Ik ben erg blij met het resultaat!
Vraagje, weet iemand of de strip op de achterklep (incl kentekenplaat verlichting en ontgrendelen achterklep) ook in de TurboX versie bestaat voor een 93 cabrio? Lijkt me mooi om die ook in de mat grijze kleur te hebben, kan het alleen niet vinden op het wereld wijde web..... Wel voor sedan of station, niet voor cabrio. Dus toen kwam bij mij de vraag op of de 93 cabrio ook in de TurboX versie is geleverd?
Dank, ga ik verder zoeken. Mocht er hier iemand zijn die weet waar ik dat onderdeel kan bemachtingen, of er misschien nog een heeft liggen..., hoor ik het graag!!
Je zou de strip misschien in de gewenste kleur kunnen wrappen. Dat scheelt zoeken. Overigens zou je voor een TX-look ook nog een andere voorbumper moeten hebben. De omlijsting van de mistlampen is anders.
Afdekplaat gevonden bij RenD in Mijdrecht in de mat grijze TX uitvoering. Vandaag gemonteerd en meteen maar een vers Saab embleem/logo erop. Ik ben er blij mee!