Schoonmaken kap/en alarm
-
rolfil
- Geregistreerd lid
Schoonmaken kap/en alarm
Ongetwijfeld al vaker besproken, maar ik ben een nieuweling dus vraag ik het maar gewoon.
Mijn donkerblauwe kap is erg vuil, moet ik deze prof.laten cleanen en impregneren en zoja waar en wat kost dat ongeveer, of kan ik dit prima zelf en welk product raden jullie mij dan aan voor cleanen en impregneren en waar koop ik dat.
Mijn alarm en cv is uitgevallen, nadat ik met een vochtverdrijver op wat kabels spoot, daar waar ook 5 of 6 zekeringen zitten, gaf deze nog even een teken van leven, maar helaas van korte duur, krijg hem nu niet meer aan de gang, iemand een idee?kan battery van sleutel leeg zijn, welliswaar brandt er wel een groen lampje op de sleutel als ik deze indruk.
Alvast bedankt voor jullie info, jullie zullen nog wel meer van me horen.
Groet, Rolf
Mijn donkerblauwe kap is erg vuil, moet ik deze prof.laten cleanen en impregneren en zoja waar en wat kost dat ongeveer, of kan ik dit prima zelf en welk product raden jullie mij dan aan voor cleanen en impregneren en waar koop ik dat.
Mijn alarm en cv is uitgevallen, nadat ik met een vochtverdrijver op wat kabels spoot, daar waar ook 5 of 6 zekeringen zitten, gaf deze nog even een teken van leven, maar helaas van korte duur, krijg hem nu niet meer aan de gang, iemand een idee?kan battery van sleutel leeg zijn, welliswaar brandt er wel een groen lampje op de sleutel als ik deze indruk.
Groet, Rolf
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Re: Schoonmaken kap/en alarm
Het LED'je(lampje) van een afstandsbediening heeft meestal, minder energie nodig, als ´het overbrengen´ naar de 'centrale' in de auto.rolfil schreef:Ongetwijfeld al vaker besproken, maar ik ben een nieuweling dus vraag ik het maar gewoon.
Groet, Rolf
Probeer eerst eens (een) nieuwe baterij(en).
Veel succes!!
Groeten.
De900C/GAS
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
OOk een mogelijkheid die ik na het plaatsen bedenk is:
Een of meerdere van de door jouw genoemde zekeringen, is-zijn defect geraakt.
Omdat vuil water geleid, kan er een verbinding ontstaan zijn van plus naarmin, kortsluiting genoemd, waardoor deze doorbranden!!
Zou kunnen, maar probeer eerst eventueel baterij(en)!!
Een of meerdere van de door jouw genoemde zekeringen, is-zijn defect geraakt.
Omdat vuil water geleid, kan er een verbinding ontstaan zijn van plus naarmin, kortsluiting genoemd, waardoor deze doorbranden!!
Zou kunnen, maar probeer eerst eventueel baterij(en)!!
-
rolfil
- Geregistreerd lid
-
maurice1970
- Geregistreerd lid
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
rolfil
- Geregistreerd lid
Ok, bedankt voor de site met onderhoudsmiddelen,ben onder de indruk,lijkt mij het proberen waard, hoewel de aanbevelingen alleen met groenezeep te werken, mij dan weer enige angst inboezemt om met chemicalien te gaan werken, maar wil het eigenlijk toch wel gaan proberen.
Alarm werkt nog niet, maar dat heeft meer maken met mijn beschikbare tijd en mijn technische kennis, ben toch afhankelijk van derden.
Heb deze 900ng cabrio pas, ben geen saabofiel, maar de kans is groot dat ik dit wel ga worden.
Ga auto updaten, en zal tzt proberen foto's op de site te plaatsen, om jullie mening te vragen, dit zal echter nog wel even duren.
bedankt voor de reactie's en jullie horen nog van mij.
Groet
Rolf
Alarm werkt nog niet, maar dat heeft meer maken met mijn beschikbare tijd en mijn technische kennis, ben toch afhankelijk van derden.
Heb deze 900ng cabrio pas, ben geen saabofiel, maar de kans is groot dat ik dit wel ga worden.
Ga auto updaten, en zal tzt proberen foto's op de site te plaatsen, om jullie mening te vragen, dit zal echter nog wel even duren.
bedankt voor de reactie's en jullie horen nog van mij.
Groet
Rolf