Begonnen met wat schoonmaakwerk, leer is vuiler dan ik mij voor kon stellen en zal nogmaals een keer de borstel moeten voelen.
Met de demontage blijkt ook onder en achter de bank de Caab ook prima in orde.
Nog wel wat muntjes gevonden uit de jaren 60,70 en 80 van Amerikaanse afkomst
Vandaag weer even bezig geweest met de grijze dame, er was toch wat roestvorming waarneembaar achter de spoiler en tussen de airco en olie-koeler dus de spoiler eraf en na grondige reiniging en ontvetten in de roestomvormer gezet met combinatie met primer en daarna in de coating.
Impressie van de onderkant:
Best nog deftig.
Ik wil de steun en stabilisatie rubbers nog vervangen maar waar te beginnen
Vers rubber.
De banden waren prima maar wel bijna 20 jaar oud achter en bijna 10 jaar voor dus het zekere voor het onzekere zijn ze vandaag vervangen.
We kunnen weer even voort.
Michelin primacy 4 is het geworden.
Leuke auto! Die banden waren wel héél oud, ja... De keuze voor nieuwe banden valt vandaag de dag nog niet mee, vind ik. Niet alle maten zijn er meer 15"/16" en als ze er zijn moet het merk je net aanstaan. Michelin heb ik altijd wel prettig gevonden en zit ook onder mijn classic. Nokian onder de ene 9000 en onder de andere 9000 en de Jaguar Vredestein...
Vandaag nieuwe vonkstaafjes erin gezet.
De oude waren, niet veel gebruikt, ruim 20 jaar geleden erin gezet dus een setje frisse kan geen kwaad.
Standaard ngk’s dus niets bijzonders
Accu moest ook even op de lader.
Ik heb laatst wel een Noco starthulp gekocht voor ongewenste momentjes met slecht starten