Zoals jullie in mijn onderschrift lezen heb ik een 9000. Rij al 34 jaar Saab, nooit een ander merk gehad.
Maar ik wil heel graag eens een foto zien van de voor- en achterkant van een aero en een gewone 9-3 (facelift). Maar dan naast elkaar op een foto zodat de verschillen goed te zien zijn.
Iemand die ze beide op een foto heeft staan voor een goed vergelijk? Zowel voor als achterkant.
Ik zie namelijk heel veel verschillende bumpers en wil dat eens naast elkaar zien om te bekijken wat ik nou het mooiste vindt. (en eventueel de bumper vervangen)
Andere vraag, zitten de aansluitingen voor de parkeersensoren standaard in elk model? Ik vraag dat omdat deze achterbumper eens vervangen is voor een bumper zonder uitsparingen en er geen parkeersensoren meer inzitten. Ik vroeg me af of ik een juiste bumper kan scoren en na aanschaf van de componenten die dan simpel kan inpluggen in de kofferruimte links zoals ik lees. Ik wil hem nog wat completer maken. Oftewel, is de bedrading voorbereid.
Laatste vraag (voor nu hahaha), ik mis de achterspoiler. Maar dan wel de ultradunne die "zweeft". Iemand die nog liggen? (32025846)