Weet iemand waardoor deze melding kan komen?
Iedere keer als ik bij Van Leenen ben om met tech 2 uit te lezen m, doet het dak het weer. Evert van P heeft er ook al eens naar gezocht, toen hij hdeze melding gaf. Er zojn toen 2 cilinders zijn vervangen en de andere gecheckt oilie vervangen, en sensoren gewisseld om te checken of melding weg ging. Helaas niet.
Gaat soms een tijdje goed, kom er niet achter wat de oorzaak kan zijn. Iemand hiermee bekend?
Wanneer melding : "only manual operation possible" 9'3 uit 2008
-
Sonab
- Donateur (4x)

Re: Wanneer melding : "only manual operation possible" 9'3 uit 2008
Vervelend! Misschien heeft iemand bruikbare tips voor je. Mijn advies zou zijn: ermee terug naar EvP. Een fijnere expert op dit terrein kan ik me niet indenken. Juist hij zal nu een beter beeld hebben waar het probleem niet meer of juist wel gezocht moet worden.
-
jansen
- Donateur (7x)

Re: Wanneer melding : "only manual operation possible" 9'3 uit 2008
Wanneer in het dak een storing ontstaat, haperende werking van een sensor bijvoorbeeld , dan schakeld de STC stuurunit de werking uit en is handmatige bediening alleen mogelijk.
STC stuurunit is voorzien van een intern geheugen zou toch een foutcode moeten opslaan zodat je gericht kunt storing zoeken, en bij geen opgeslagen foutcode zou ik eerst controleren ofdat de laatste operationele besturingssoftware geladen is.
STC stuurunit is voorzien van een intern geheugen zou toch een foutcode moeten opslaan zodat je gericht kunt storing zoeken, en bij geen opgeslagen foutcode zou ik eerst controleren ofdat de laatste operationele besturingssoftware geladen is.