Enkele weken geleden trof ik bericht aan van iemand hier in Nederland die een interessepeiling aan het doen was voor dit niet meer verkrijgbare artikel. Ik vermoed dat ik het ergens op Facebook zag maar ik kan het bij god niet meer terugvinden. Vraag was tot welk bedrag men bereid was om het aan te schaffen. Ik dacht dat ga ik vanavond even doen maar ik kan het bericht nergens terugvinden.
Iemand die het bericht herkent en me op het juiste spoor kan zetten. De mijne is niet alleen verbleekt maar ook op 2 plaatsen gebroken dus als er een serie gefabriceerd kan worden door de originele fabrikant, ik wil er zeker eentje hebben en ik denk een heel aantal mensen die dit bericht gemist hebben en het nu hier lezen ook. Het gaat om dit artikelnnummer: 12780681
Paravan cover (Cowl plate)
-
rademaker
- Donateur (6x)

Re: Paravan cover (Cowl plate)
ik heb wel een gebruikt exemplaar voor je liggen. Kan desgewenst foto's sturen.
-
mba
- Geregistreerd lid
90002.3Griffin schreef: ↑di 28 okt, 2025 12:38Enkele weken geleden trof ik bericht aan van iemand hier in Nederland die een interessepeiling aan het doen was voor dit niet meer verkrijgbare artikel. Ik vermoed dat ik het ergens op Facebook zag maar ik kan het bij god niet meer terugvinden. Vraag was tot welk bedrag men bereid was om het aan te schaffen. Ik dacht dat ga ik vanavond even doen maar ik kan het bericht nergens terugvinden.
Iemand die het bericht herkent en me op het juiste spoor kan zetten. De mijne is niet alleen verbleekt maar ook op 2 plaatsen gebroken dus als er een serie gefabriceerd kan worden door de originele fabrikant, ik wil er zeker eentje hebben en ik denk een heel aantal mensen die dit bericht gemist hebben en het nu hier lezen ook. Het gaat om dit artikelnnummer: 12780681
Op een Duitse site (SaabBlog News & Cars) loopt een topic over dit onderwerp; mogelijke reproductie.
-
90002.3Griffin
- Donateur

Dank, dat is al iets. Maar ik weet 99,9% zeker dat het Nederlands was. Misschien een vertaling, want er stond ook een poll bij tot welk bedrag je mee wilde doen. Ik ga even speuren. Dank in ieder geval!
-
90002.3Griffin
- Donateur

Je bracht me inderdaad op het goede spoor. een ruime maand voor dat artikel schreven ze het artikel dat ik gezien had:
https://nl.saabblog.net/2025/09/09/wind ... b-9-3-9-5/
Iedereen die een nieuwe strakke afdekplaat zoekt, vul de poll in zodat er met wat geluk snel met productie gestart kan worden.
https://nl.saabblog.net/2025/09/09/wind ... b-9-3-9-5/
Iedereen die een nieuwe strakke afdekplaat zoekt, vul de poll in zodat er met wat geluk snel met productie gestart kan worden.