Hallo,
Ik ben sinds kort 9-3 cabrio rijder maar moet nog steeds wennen aan het beperkte zicht naar achteren.
Omdat ik het noodlot niet langer wil tarten overweeg ik parkeersensoren te monteren in de achterbumper.
Op Ebay.de staan er tientallen in verschillende prijsklassen van 30 tot 250 euro's.
Heeft er iemand goede ervaringen met een bepaald merk?
Alvast bedankt,
Jan
Parkeersensoren, maar welke ???
-
BartZeeland
- Geregistreerd lid
Hoi,
Ik heb een paar maanden geleden een setje parkeersensoren bij de Gamma gekocht voor 30 euro van het merk flamingo. Ik moet zeggen dat het zeer goede sensoren zijn. Ze werken erg nauwkeurig (ook met mijn trekhaak) op onze 9000. Inmiddels heb ik ze ook op de 900NG van mijn broer gemonteerd. Ook daar werken ze erg goed.
Veel succes,
Bart
Ik heb een paar maanden geleden een setje parkeersensoren bij de Gamma gekocht voor 30 euro van het merk flamingo. Ik moet zeggen dat het zeer goede sensoren zijn. Ze werken erg nauwkeurig (ook met mijn trekhaak) op onze 9000. Inmiddels heb ik ze ook op de 900NG van mijn broer gemonteerd. Ook daar werken ze erg goed.
Veel succes,
Bart
-
Little John
- Geregistreerd lid
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Re: Parkeersensoren, maar welke ???
Ja, met zo een hoge achterkant en een klein raampje, was mij ook al opgevallen...Little John schreef:...moet nog steeds wennen aan het beperkte zicht naar achteren.
Dit is wel een erg mooie (maar dure) oplossing; viewtopic.php?t=8313...parkeersensoren te monteren in de achterbumper.