Koppeling is erg stroef.. Saab cabrio 900

Voor alle Saab cabrio rijders
Steef
Geregistreerd lid

Bericht door Steef » za 17 feb, 2007 3:29

De Flok schreef:
Steef schreef:Bedankt voor de reacties die zeer nuttig voor mij zijn! De hydraulische ombouwkit voor 340 euro is wel veel geld voor een student want ik zoek ook nog orginele 17inch Saab velgen.
Ik heb een keer in een 900NG cabrio gereden, die had ook een lomp zware koppeling. Ben ik even blij met de hydraulische koppeling in mijn 9-3.

Als ik je een tip mag geven als medestudent, bouw eerst de koppeling om naar hydraulisch, die velgen komen wel. En van de koppeling heb je iedere keer profijt, die velgen zie je alleen maar als je naar de auto loopt. Zou ik dus even mee wachten :wink:
Ja dat is inderdaad ook een optie.. Maar die velgen die er onder zitten zijn ATP 16 inch verblindende chromen velgen :cry: ik wil graag dat het allemaal orgineel saab wordt! Dus als iemand nog velgen heeft, mail me!

Vandaag nieuwe knipperlichten binnengekomen, dus die gaan er vandaag op :D!

Bedankt voor de reacties!

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » za 17 feb, 2007 9:24

Steef schreef: Ja dat is inderdaad ook een optie.. Maar die velgen die er onder zitten zijn ATP 16 inch verblindende chromen velgen :cry: ik wil graag dat het allemaal orgineel saab wordt! Dus als iemand nog velgen heeft, mail me!

Vandaag nieuwe knipperlichten binnengekomen, dus die gaan er vandaag op :D!

Bedankt voor de reacties!
Even Off topic 16"? Niet toevallig 17" Zo'n set is ooit is gestolen van een Forummer. Verder wel opgelost overigens.

rolfil
Geregistreerd lid

Koppeling

Bericht door rolfil » zo 18 feb, 2007 20:12

Hallo,
Heb zelf een 900Ng Cabrio uit '96, merk totaal niets aan deze koppeling, en heb toch al heel wat auto's bereden, auto komt wel uit Tirol maar dat zal er wel niets mee temaken hebben, of hij is natuurlijk al omgebouwd, geen idee, maar ook geen probleem.

Plaats reactie