Eehhh....dat is een standaard uitlaat van een 900 turbo die ook onder mijn 2.1 bleek te passen, waardoor ik nu ook van het specifieke saab turbo geluid kan genietencobra427 schreef:Wat is een turbo uitlaat?
Iemand vandaag (8 febr 2007)open gereden?
-
hanswim
- Donateur

-
cobra427
- Geregistreerd lid
Ooooh, nu is het me duidelijk. Zeg een 2.1 cc is toch redelijk zeldzaam of vergis ik me? 145pk? Is er verschil voelbaar met een LPT?hanswim schreef:Eehhh....dat is een standaard uitlaat van een 900 turbo die ook onder mijn 2.1 bleek te passen, waardoor ik nu ook van het specifieke saab turbo geluid kan genietencobra427 schreef:Wat is een turbo uitlaat?
-
inactief
- Geregistreerd lid
-
cobra427
- Geregistreerd lid
Vandaag: Maandag 12e helemaal een topdag. Voel de zon in mijn gezicht nog steeds.G-ice schreef:Vandaag in T-shirtje blouseje, heerlijk!
De verwarming hoefde niet eens aan, briljante dag!
Ik kan niet wachten op mijn eerste echte cabriozomer!
Toch even een zakelijke afspraak (309 km) met de kap open. Goh, wat is werken toch leuk
-
cobra427
- Geregistreerd lid
-
hanswim
- Donateur

Heb 'm verkocht, volgende week is de overdracht. Ik gebruik de wagen niet vaak genoeg en kan hem niet binnen of onder een carport stallen hetgeen voor de lange termijn natuurlijk beter is.
Wel jammer want ik heb/had er veel plezier aan, maar er komt er tzt vast wel weer eentje voor terug. Zo krijg ik eigenlijk al zin om die gele uit Fryslan te halen en terug om te bouwen naar originele staat (zie viewtopic.php?t=22538).
Wel jammer want ik heb/had er veel plezier aan, maar er komt er tzt vast wel weer eentje voor terug. Zo krijg ik eigenlijk al zin om die gele uit Fryslan te halen en terug om te bouwen naar originele staat (zie viewtopic.php?t=22538).