Nog niet gespot
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
Nog niet gespot
Met wie-o-wie heb ik het gehad over een zeldzame cabrio in Amerongen - met sjoerd of edward?
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Re: Nog niet gespot
Met mij900 SE C schreef:Met wie-o-wie heb ik het gehad over een zeldzame cabrio in Amerongen - met sjoerd of edward?
-
hanswim
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
Meeste auto's zijn idd in bezit van hudige eigenaarsjoerdk schreef: Met mijAuto is nog in het bezit van de huidige eigenaar.
Ben zoals beloofd op de weg terug van CabrioPartners even langsgereden - auto staat in de kelder maar is volgens de Volvo-verkoper niet in bezit van iemand die hij kent; te contacteren is Dhr. Zumbrink.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Ja ok900 SE C schreef:Meeste auto's zijn idd in bezit van hudige eigenaarsjoerdk schreef: Met mijAuto is nog in het bezit van de huidige eigenaar.
Ben zoals beloofd op de weg terug van CabrioPartners even langsgereden - auto staat in de kelder maar is volgens de Volvo-verkoper niet in bezit van iemand die hij kent; te contacteren is Dhr. Zumbrink.
Maar als je dus wilt weten of je de auto misschien wilt kopen dus contact opnemen met Dhr. Zumbrink, hmm maar eens doen