Nog niet gespot

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
900 SE C
Geregistreerd lid

Nog niet gespot

Bericht door 900 SE C » vr 16 mar, 2007 23:54

Met wie-o-wie heb ik het gehad over een zeldzame cabrio in Amerongen - met sjoerd of edward?

sjoerdk
Geregistreerd lid

Re: Nog niet gespot

Bericht door sjoerdk » za 17 mar, 2007 12:56

900 SE C schreef:Met wie-o-wie heb ik het gehad over een zeldzame cabrio in Amerongen - met sjoerd of edward?
Met mij :lol: Auto is nog in het bezit van de huidige eigenaar.

hanswim
Donateur
Donateur

Bericht door hanswim » za 17 mar, 2007 21:13

Je maakt me nieuwsgierig, wat moet ik me voorstellen bij een zeldzame cabrio?

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 18 mar, 2007 12:51

hanswim schreef:Je maakt me nieuwsgierig, wat moet ik me voorstellen bij een zeldzame cabrio?
Talladega rode 900T16S Aero van 1992? met 12.000 km.

900 SE C
Geregistreerd lid

Bericht door 900 SE C » zo 18 mar, 2007 19:41

sjoerdk schreef: Met mij :lol: Auto is nog in het bezit van de huidige eigenaar.
Meeste auto's zijn idd in bezit van hudige eigenaar ;-)
Ben zoals beloofd op de weg terug van CabrioPartners even langsgereden - auto staat in de kelder maar is volgens de Volvo-verkoper niet in bezit van iemand die hij kent; te contacteren is Dhr. Zumbrink.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 18 mar, 2007 19:53

900 SE C schreef:
sjoerdk schreef: Met mij :lol: Auto is nog in het bezit van de huidige eigenaar.
Meeste auto's zijn idd in bezit van hudige eigenaar ;-)
Ben zoals beloofd op de weg terug van CabrioPartners even langsgereden - auto staat in de kelder maar is volgens de Volvo-verkoper niet in bezit van iemand die hij kent; te contacteren is Dhr. Zumbrink.
Ja ok :wink:, uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de auto van de Nederlandse Car Glass baas is.
Maar als je dus wilt weten of je de auto misschien wilt kopen dus contact opnemen met Dhr. Zumbrink, hmm maar eens doen :lol:

Plaats reactie