spoilers van 9-3 SE op S plaatsen

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Roy.
Geregistreerd lid

spoilers van 9-3 SE op S plaatsen

Bericht door Roy. » za 24 feb, 2007 22:45

Heeft iemand ervaring met het optisch verbouwen van een 9-3 S naar een SE en wat zou dit kosten. Dus het plaatsen van die lippen in de kleur van de auto onder de bumpers en het plaatsen van side-skirts.

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » zo 25 feb, 2007 19:29

MXL
Geregistreerd lid

Re: spoilers van 9-3 SE op S plaatsen

Bericht door MXL » zo 25 feb, 2007 19:44

Roy. schreef:Heeft iemand ervaring met het optisch verbouwen van een 9-3 S naar een SE en wat zou dit kosten. Dus het plaatsen van die lippen in de kleur van de auto onder de bumpers en het plaatsen van side-skirts.
De lippen en de skirts horen niet specifiek bij een SE, ze horen bij bepaalde pakketten en de eerste aero. Mijn S had ze wel, de SE van mijn broer had ze niet.

Caspar

Bericht door Caspar » di 06 mar, 2007 8:49

ik heb het laten doen..ziet er stukken beter uit vind ik..zie foto's in mijn foto album

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: spoilers van 9-3 SE op S plaatsen

Bericht door Style&Co » di 06 mar, 2007 10:54

MXL schreef:
Roy. schreef:Heeft iemand ervaring met het optisch verbouwen van een 9-3 S naar een SE en wat zou dit kosten. Dus het plaatsen van die lippen in de kleur van de auto onder de bumpers en het plaatsen van side-skirts.
De lippen en de skirts horen niet specifiek bij een SE, ze horen bij bepaalde pakketten en de eerste aero. Mijn S had ze wel, de SE van mijn broer had ze niet.
klopt; het zijn de performance en/of aero skirtsets

MXL
Geregistreerd lid

Bericht door MXL » zo 18 mar, 2007 21:21

De kosten weet ik niet, maar het is wel heel makkelijk te doen, wat gewoon gereedschap, een stanleymes en wat geduld en je krijgt het zo voor elkaar.

Plaats reactie