cabrio 9-3 + caravan
-
TR3
- Geregistreerd lid
cabrio 9-3 + caravan
Wie heeft ervaring met 9-3 cabrio 2.0 turbo automaat en daarachter een caravan.
-
Benaero
- Donateur (6x)

Ik zie geen probleem wat betreft het feit dat het een cabrio betreft. Dat schijnt niet uit te maken. Belangrijker is de vraag wat het gewicht van de caravan is en of je er mee de bergen ingaat. De vraag doet zich dan voor of de motor voldoende vermogen heeft om de caravan te trekken. Het maakt in pk's uit of het een turbo of een Turbo is. Als ik mij niet vergis is dat turbo 150 en de Turbo 185 pk. Afhankelijk van het gewicht van de caravan (een 7 meter lange Tabbert ??
) moet de turbo dat goed kunnen doen.
Maar afgaande op je vraag, ik heb daar geen ervaring mee.

Maar afgaande op je vraag, ik heb daar geen ervaring mee.