150 of 185 pK?

Voor alle Saab cabrio rijders
Sjong
Geregistreerd lid

Bericht door Sjong » di 17 apr, 2007 11:20

taaffert schreef:Niet alleen de nummers moet je invullen, maar ook de letters.

Dus beginnend met YS3... etc.

Dank je Taaffert, heb net de dealer gemaild om me de eerste letters en cijfers van het VIN te mailen, nogmaals: heb alleen de laatste 9 cijfers...

Juice
Geregistreerd lid

Bericht door Juice » di 17 apr, 2007 12:10

Sjong schreef:
Style&Co schreef:rdw is ook niet zaligmakend in deze... legio voorbeelden van typeringsfoutjes

wellicht dat de zog. Vin decoder ook nog wat uitkomst kan bieden

http://www.saabnet.ru/vin.htm

Serienummer intypen en je krijgt een uitdraai (beknopt) hoe de auto bij zelf geregisteerd staat
Als ik bovenstaande link gebruik en het chassisnummer intoets, geeft ie een foutmelding dat ie 17 cijfers nodig heeft... Klopt het door de verkoper opgegeven chassisnummer misschien niet, want dan krijg ik het een beetje benauwd... :oops:
Het zal niet volledig zijn. Even een belletje doen voor de rest en anders zie post hierboven ivm niet alleen de cijfers in te geven

Sjong
Geregistreerd lid

Bericht door Sjong » wo 18 apr, 2007 23:39

Heb morgen waarschijnlijk mijn kentekengegevens en dus ook volledige VIN. Ben benieuwd en zal jullie op de hoogte houden en zeker ook mijn eerste rij-ervaringen delen! :D
GRTZ

Sjong
Geregistreerd lid

Bericht door Sjong » zo 22 apr, 2007 11:08

Sjong schreef:Heb morgen waarschijnlijk mijn kentekengegevens en dus ook volledige VIN. Ben benieuwd en zal jullie op de hoogte houden en zeker ook mijn eerste rij-ervaringen delen! :D
GRTZ
Zoals beloofd:
Gisteren 9-3 opgehaald; wat is ie mooi! Het is een 2.0 turbo LPT met 110kW/150pk. Rijdt heerlijk, genoeg power! Rijdt wel wat anders dan mijn andere auto: Audi A4 Avant 1.8 turbo (150 pk). De Saab is minder "nerveus"; reageert trager op gaspedaal, maar heeft uiteindelijk hetzelfde versnellingsgevoel wat alleen een turbo je kan geven, HEERLIJK! Vandaag helaas werken met dit mooie cabrioweer :( Hopelijk komen er nog meer mooie dagen!
Nogmaals dank voor alle antwoorden en reacties!

Plaats reactie