Hallo,
ik zoek nog een kinderstoel (3-9 jaar) voor op de achterbank van mijn 9-3 cabrio.
Heb een Romer in m'n 9-5 en daar past hij perfekt, maar in de 9-3 zit ie niet zo lekker, ivm de niet zo vlakke achterbank.
Heeft iemand goede ervaringen met een bepaald type stoel?
Groet Marc
Welk type kinderstoel in 9-3/900ng
-
GJK
- Geregistreerd lid
-
cavok
- Donateur

-
leovveen
- Geregistreerd lid
-
cavok
- Donateur

Thanks, dat is er een tot drie jaar en die passen meestal wel goed.
Als ze ouder worden gaan ze in zo'n zitverhoger. Die passen meestal niet zo goed want ze zijn te breed voor de kuipstoeltjes achterin.
Ook vind ik het lastig dat de bevestiging voor de riem door een veer naar beneden wordt gehouden. Ik heb hem liever omhoog staan. Dat wil ik dus nog omdraaien. Heeft iemand hier misschien ervaring mee?
Als ze ouder worden gaan ze in zo'n zitverhoger. Die passen meestal niet zo goed want ze zijn te breed voor de kuipstoeltjes achterin.
Ook vind ik het lastig dat de bevestiging voor de riem door een veer naar beneden wordt gehouden. Ik heb hem liever omhoog staan. Dat wil ik dus nog omdraaien. Heeft iemand hier misschien ervaring mee?
-
Haagcaab
- Geregistreerd lid
-
cavok
- Donateur

Die spons is ook een goede!Haagcaab schreef:ja ik heb er een spons onder gestopt want was zeer ontvreden over die houder van de gordel! Vooral als je voorin zit en achterin die gordels vast moet maken kost me bijna een hernia! Daar had Saab met veiligheid zo hoog in het vaandel bij na moeten denken!
Die veren kan je met een schroevedraaiertje van de houders afwippen (kan je het later ook weer makkelijk terugzetten)zodat ze niet meer naar beneden getrokken worden en de houders heb ik met twee tie-wraps vastgezet omhoog.
Ik ben alleen benieuwd hoe lang die het vollhouden.